Sfaturi pentru prevenirea Coronavirusului si nu numai

cum-sa-prevenim-coronavirus

Prevenirea este mult mai importanta decat tratarea. Chiar daca foarte multa lume este alarmata, ar trebui sa fim cu bagare de seama la toate informatiile pe care le primim. Iata cateva sfaturi naturiste pentru a preveni acest Coronavirus.

Cum sa previi Coronavirus

In ultimele saptamani, exista o deosebita preocupare in legatura cu nou virus, originar din Wuhan, China. Este bine de stiut ce avem de facut in situatii de criza, in asa fel incat sa nu ne panicam fara motiv.

Asadar, mai mult decat sa ne alarmam, ar fi mult mai bine sa luam in considerare anumiti pasi pentru prevenirea Coronavirusului. Acest ultim membru al familiei Coronavirus, CoVid-19, a creat multe probleme in toata lumea. Tocmai de aceea este important sa schimbam obiceiurile proaste cu altele mai bune si cu un stil de viata mai sanatos.

Sfaturi simple pentru prevenirea Coronavirusului si altor virusi

Chiar daca suna ca pentru copii, aceste sfaturi trebuie luate in serios de noi toti:

  • spalati-va mainile cu apa si sapun cat mai des;
  • evitati sa va atingeti fata cu mainile (nasul, gusa si ochii in mod special);
  • odihniti-va suficient, 8 ore pe noapte de preferat;
  • suplimentati hrana de zi cu zi cu vitamine, minerale pentru o functie imunitara optima;

Spalarea mainilor se face corect in felul urmator: se sapunesc mainile, se spala palmele si suprafata mainilor, se freaca si intre degete si sub unghii. Timpul de frecare a mainilor cu sapun trebuie sa dureze minimum 20 de secunde. Spunem asta tocmai pentru ca un studiu recent a aratat ca 50% din oameni nu se spala corect dupa folosirea toaletei, iar 30% nu se spala deloc!!!

Hraniti-va corect pentru prevenirea virusilor

O hrana adecvata este foarte importanta pentru a ne mentine sanatosi. Astfel, o hrana care se bazeaza pe multa cofeina, pe zahar, lactate, mancare grea, si mai putin fructe si legume va incetini raspunsul imun.

Alcoolul, tutunul, stresul, odihna putina afecteaza sistemul imunitar, asadar cum va lupta organismul cand va lua contact cu virusi si bacterii?

Pe perioada iernii si nu numai, mesele ar trebui sa includa ciorbe cu multe legume, fierte alaturi de oase. Dintre condimente cele mai bune sunt turmericul, ghimbirul, usturoiul, ceapa. Tocanele din legume proaspete sunt cele mai bune si mai sanatoase. Acolo unde se poate, sa se foloseasca legumele si fructele proaspete, care sunt cele mai bogate in vitamine si minerale.

Carnea poate fi inlocuita fara probleme cu diverse tipuri de ciuperci, care va plac cel mai mult. Acestea sunt foarte hranitoare si satioase. Un truc simplu este sa congelati fructele si legumele la momentul culegerii si sa le folositi oricand proaspete si numai bune de mancat.

Hidratarea este importanta pentru a preveni un Coronavirus

Un alt sfat este sa va pastrati hidratati, band apa curata si ceaiuri multe. Ceaiurile se prepara rapid si sunt delicioase cu putina miere si lamaie, ata pentru adulti, cat si pentru copii. Nu ezitati sa va bucurati de ele, ceai de musetel, de tei, de soc, de fructe de padure.

Citeste si Deshidratarea, cauza a multor boli.

Hidratarea este cruciala, mai ales pentru cei cu un sistem imunitar mai slab, precum varstanicii sau femeile insarcinate, care pot avea probleme cu termoreglarea.

Somnul este esential pentru sanatatea noastra, in somn organismul se reface. Pentru a preveni Coronavirus si alti virusi, asigurati-va ca aveti asternuturi curate mereu, ca dormiti intr-o incapere bine aerisita. Aerul curat este la fel de important in casa, ca si afara.

Vezi aici Sfaturi utile pentru aerisirea corecta a locuintei.

Suplimente pentru prevenirea Coronavirusului

Unul dintre cele mai comune si eficiente vitamine in lupta cu virusii este, desigur, Vitamina C. Aceasta trebuie consumata zilnic de fiecare dintre noi, mai ales in perioade de gripe si raceli. Vitamina C se ia cate 3 grame pe zi cel putin si se poate gasi atat sub forma de pastile, cat si pulbere, toate la fel de bune.

Magneziul este un alt element important, se iau cam 400 mg pe zi. Un deficit mare de magneziu in organism cere cam 6 luni pana la 1 an sa va reveniti la normal, nu prea e de joaca.

Vitamina D3 se pastreaza mult in organism, dar e nevoie de cantitati mai mari pentru a atinge nivelul eficient. Puteti lua primele 2 saptamani cam 5000 UI, apoi puteti reduce la 2000. Dozele sunt de 400-1000 UI pentru copii si 2000-5000 UI pentru adulti.

Citeste si Cum te tratezi? Suplimente si produse naturiste pentru o sanatate de fier.

Zincul este extrem de eficient in lupta cu infectiile, fiind un puternic antioxidant. Doza recomandata pentru adulti este de 20-40 mg de zinc pe zi.

Seleniul este deficitar in multe soluri, in multe parti ale lumii. Se iau 100 de mcg (micrograme) pe zi.

Un comprimat multivitaminic cu complexul de minerale B este un alt supliment ce ajuta impotriva virusilor si infectiilor de tot felul.

Daca iti plac articolele noastre si vrei sa ne fii alaturi si pe Facebook, te asteptam sa te alaturi comunitatii printr-un Like:

You may also like...