Remedii si sfaturi utile pentru imbunatatirea memoriei

Lumea moderna incepe sa puna amprenta atat pe corp, cat si pe minte. Lipite de calculatoare si telefoane inteligente, creierele noastre par sa devina tot mai agitate, iar aceasta stimulare nesfarsita poate fi extrem de frustranta pentru creierul nostru. Totusi, daca vi se intampla deseori sa uitati lucruri minore sau sa nu reusiti sa va concentrati, atunci poate este un semn ca este timpul sa faceti o pauza si sa incercati sfaturile de mai jos.

Din fericire, exista o multime de metode, sfaturi si alimente care ne pot ajuta sa ne imbunatatim sanatatea creierului.

Remedii pentru imbunatatirea memoriei

  • Ulei de coriandru: in 100 ml apa sau ceai se adauga 3-5 picaturi de ulei. Se bea de 3 ori pe zi, dupa mese.
  • Se consuma cat mai des morcov si ananas.
  • Se consuma cate 30 g de polen pe zi.
  • Se consuma usturoi zilnic.
  • Cele mai bune ceaiuri sunt cele de salvie, pelin, rozmarin si urzica. In ceai se pun 2 lingurite de bitter suedez si se administreaza zilnic.
  • Infuzie cu melisa/roinita (30 g flori), rozmarin (30 g flori). Puneti 30 g de amestec in apa clocotita, lasati la infuzat 10 minute. Beti cate o cana de 3 ori pe zi, dupa mese.
  • Ulei esential de micsandra (3 picaturi) si ulei esential de rozmarin (3 picaturi). Luati dimineata, la pranz si seara cu o lingurita de miere, cu apa sau ceai.

Sfaturi pentru imbunatatirea memoriei

-Faceti exercitii dizice cat mai des posibil. Exercitiile fizice cresc nivelul de oxigen din creier si reduc riscul de tulburari care se soldeaza cu pierderea de memorie.

-Nu uitati sa radeti. Rasul este bun atat pentru creier, cat si pentru intreg organismul.

-Solicita creierul prin activitati noi: sah, dans, cuvinte incrucisate etc.

-Tineti o cura cu Omega 3 (ex: pestele este o sursa bogata de Omega 3 – somonul, tonul, halibutul, pastravul, macroul, sardinele si heringul), legume, fructe si ceaiuri.

Vezi si: Cele mai bune suplimente pentru imbunatatirea functiei cognitive si memoriei

vezi si: Desertul care imbunatateste memoria si functia cognitiva, potrivit cercetarilor

Daca iti plac articolele noastre si vrei sa ne fii alaturi si pe Facebook, te asteptam sa te alaturi comunitatii printr-un Like:

You may also like...