Alimente energetice. Pastreaza-ti pofta de viata si in anotimpul rece!

Alimente-energetice

Anotimpul rece aduce cu sine mai multa dorinta de a sta inauntru, mai putina pofta de miscare si activitati care ne scot din rutina zilnica. Toamna poate fi un moment greu de trecut pentru multi dintre noi. Alimentele ne sar si de data aceasta in ajutor. Iata care sunt cele mai bune alimente energetice care reusesc sa ne mentina in forma.

Alge marine

Algele marine sunt o sursa excelenta de vitamina B12 si vitamina B6. Aceste vitamine sunt cu greu obtinute din legume. Dar alegele au folat, care stimuleaza absorbtia fierului in organism si previne alte anomalii. Este benefic pentru sarcina la femei, deoarece folatul previne sansele de defecte ale tubului neural la copii. De asemenea, promoveaza numarul de celule rosii din sange. Vitaminele B sunt considerate ca stimulatoare ale dispozitiei si, de asemenea, maresc nivelul de energie. Vezi si: 6 legume ciudate care dau un bust de energie si intaresc sistemul imunitar

Imbatranirea este un proces natural care nu a putut fi oprit in cele din urma, dar sigur ar putea fi incetinit. Algele marine sunt o sursa de antioxidanti, in special vitamina C, un ingredient care sustine formarea de colagen, ofera elasticitate pielii, o piele cu aspect mai tanar si scade efectele radicalilor liberi.

Incarcate cu substante nutritive precum minerale, vitamine si grasimi bune, promoveaza functiile corporale, precum si mentin sanatatea creierului. Studiile arata ca persoanele cu aport zilnic de alge prezinta vigilenta ridicata si activitate sanatoasa a creierului in comparatie cu cei care nu o consuma. Mentin memoria sanatoasa si functia creierului atunci cand oamenii imbatranesc fara a afecta pierderea memoriei.

Seminte de in

Proprietatile terapeutice, precum si cele benefice ale consumului de seminte de in, nu sunt inca recunoscute complet, iar numeroase afirmatii nu au inca cercetari „de inalta calitate” pentru a le sustine. Cu toate acestea, cercetarile din ce in ce mai mari sugereaza ca semintele de in pot fi cu siguranta mancarea minune pe care multi oameni o sustin. Vezi si: Imunitate puternica cu sirop de catina, ghimbir, lamaie si miere. Reteta

Patrunjel

Vitaminele, mineralele si antioxidantii din patrunjel sunt benefice pentru intarirea imunitatii. Vitaminele precum vitamina C, vitamina A, vitamina K, folatul si niacina actioneaza fiecare asupra diferitelor aspecte ale sistemului imunitar. Vitamina A actioneaza direct asupra limfocitelor sau a celulelor albe din sange, crescand astfel efectul acestora. Clorofila continuta de patrunjel are si proprietati anti-bacteriene si anti-fungice. Studiile au aratat ca patrunjelul contine proprietati antioxidante si proprietati antibacteriene, facandu-l o sursa ideala pentru diferite remedii casnice.

Germeni de grau

Uleiul de germeni de grau are octacosanol, care este un lant lung, alcool saturat si primar, care ajuta la promovarea energiei musculare. Ofera oxigen, precum si energie in timpul exercitiilor fizice, astfel incat este util pentru sportivi.

Se compune din acid linoleic, fosfolipide si vitamina E care ajuta la mentinerea sanatatii pielii. Aplicarea uleiului de germeni de grau ajuta la prevenirea ridurilor si a altor semne de imbatranire. Este o sursa excelenta de antioxidanti care previne daunele provocate de radicalii liberi.

Struguri

Consumul regulat de struguri ajuta la o viata mai lunga si mai sanatoasa. Resveratrolul este un fitonutrient stilbenic care se gaseste in cea mai mare parte in cojile de struguri, semintele de struguri si carnea de struguri, s-a demonstrat ca mareste expresia a trei gene, toate legate de longevitate. Cercetarile arata ca un continut regulat de resveratrol difera considerabil de fondul genetic, dar in mod normal, totalul de resveratrol este mai mic in frunze decat in ​​coaja. Inseamna ca nutritia pielii strugurilor este responsabila pentru prelungirea vietii.

Strugurii sunt incarcati cu flavonoide, minerale si vitamine. Nivelurile ridicate de vitamina C, K si A din struguri va ofera un impuls sanatos pentru multe dintre sistemele de organe, in principal sistemul imunitar, ceea ce inseamna mai putine sanse de raceli comune si probleme de sanatate mai grave.

Ovaz

Faina de ovaz este bine cunoscuta printre sportivi si culturisti. Are capacitati de crestere a energiei. Ovazul are carbohidrati complecsi si este incarcat cu proteine ​​care umplu corpul cu energie. Boabele intregi sunt absorbite incet de corpul care ramane cu senzatie de satietate pentru o perioada mai lunga de timp. Faina de ovaz are niacina, tiamina si folat. Vitamina B metabolizeaza energia si creste energia pe tot parcursul zilei.

Pir

Luati 200 grame de pir si faceti suc din el. Aceasta bautura serveste de fapt ca un bust de energie.

Daca iti plac articolele noastre si vrei sa ne fii alaturi si pe Facebook, te asteptam sa te alaturi comunitatii printr-un Like:

You may also like...