Ceaiul negru. Bautura care contine quercetina si combate radicalii liberi

Ceaiul-negru-Bautura-care-contine-quercetina-si-combate-radicalii-liberi

Atat ceaiul negru, cat si ceaiul verde sunt preparate din frunze ale plantei Camellia sinensis. Frunzele sunt uscate si fermentate, ceea ce ofera ceaiului o culoare mai inchisa si o aroma mai bogata decat ceaiul verde. Ceaiul negru are antioxidanti care ajuta la combaterea radicalilor liberi, un produs secundar chimic care dauneaza ADN-ului. De asemenea, include quercetina, care este o substanta care combate inflamatia si ajuta la functionarea imunitara sanatoasa.

Consumul regulat de ceai negru scade sansele de boli de inima si cancer ovarian

Cercetarile au aratat ca un consum regulat de ceai negru scade sansele de accident vascular cerebral. O persoana care consuma mai mult de trei cani de ceai scade sansele de accident vascular cerebral cu 21%. Ceaiul negru are o cantitate mare de flavan-3-ol, acid galic, flavonoli si theaflavine care repara disfunctia arterelor coronare la pacientii cu boli de inima. De asemenea, inverseaza functionarea anormala a vaselor de sange, rezultand ateroscleroza, accidentele vasculare cerebrale si alte probleme cardiovasculare. Persoanele care beau ceai negru sunt mai putin predispuse la probleme cardiace.

Ceaiul negru contine theaflavine care distruge celulele anormale din corp inainte de a crea daune majore sau de a se transforma in celule canceroase. De asemenea, previne cancerul de stomac, ovarian, san si piele. Sprijina cresterea nivelului de hormoni globulinici in timpul ciclului menstrual. Rezultatele cercetarii arata ca antioxidanti precum catechinele si polifenolii gasiti in ceai previn anumite tipuri de cancer. Femeile care consuma in mod regulat ceai negru au sanse mai mici de cancer ovarian.

Aportul de ceai pe termen lung scade nivelul glicemiei din sange si reduce rata diabetului de tip 2. Ceaiul negru cuprinde compusi bioactivi majori, cum ar fi polifenoli, care reduc indicele glicemic. Un studiu efectuat pe persoanele in varsta arata ca persoanele care consuma ceai negru pe termen lung au avut 70% sanse reduse de a dezvolta diabet de tip 2.

Ceaiul negru are un continut ridicat de taninuri si alte substante chimice care au un efect relaxant si pozitiv asupra sanatatii digestive. Ceaiul are o calitate antiinflamatoare care ajuta la vindecarea problemelor digestive. Prezenta compusilor chimici ajuta la combaterea ulcerelor gastrice. In plus, imbunatateste sistemul imunitar si taninurile ofera efect terapeutic asupra bolilor intestinale si gastrice si, de asemenea, scad activitatea digestiva.

Polifenolii gasiti in ceai poseda activitati antibacteriene. Studiile arata ca ceaiul negru scade sansele de infectie cu Helicobacter pylori. Este un tratament eficient pentru picioarele transpirate si urat mirositoare. Previne transpiratia si, de asemenea, inchide porii. Aplicati pungile de ceai negru racite pe arsuri, umflaturi, roseata si mancarime.

Consumul de ceai negru reduce productia de hormon al stresului numit cortizol si, de asemenea, il normalizeaza. Acest ceai are I-teanina, care este un aminoacid care usureaza stresul si, de asemenea, favorizeaza relaxarea. Consumati ceai negru pentru a accelera recuperarea dupa stres, deoarece ar putea provoca boli cronice, cum ar fi bolile coronariene. De asemenea, ajuta la relaxare si la promovarea concentrarii.

Ceaiul negru este format din polifenoli precum catechinele, taninurile si flavonoidele care au efect antimicrobian asupra enzimelor bacteriene si salivare. O ceasca de ceai negru neindulcit atunci cand este consumata in mod regulat reduce inflamatia, opreste dezvoltarea bacteriilor in gura si previne cariile. Studiile arata ca ceaiul negru ajuta la scaderea formarii placii si, de asemenea, restrictioneaza cresterea acesteia, care sporeste formarea cariilor si cariile dentare. Ceaiul negru are polifenoli care distrug si depasesc bacteriile care cauzeaza cavitatea si, de asemenea, obstructioneaza cresterea enzimelor bacteriene formand un material lipicios care leaga placa de dinti.

Studiile au aratat ca femeile in varsta care consuma ceai negru regulat sunt mai putin predispuse la fracturi datorita prezentei flavonoidelor din acesta. De asemenea, reduce probabilitatea de artrita datorita prezentei fitochimicalelor gasite in ceai. Aportul regulat de ceai ofera oase mai puternice si, de asemenea, reduce sansele de dezvoltare a artritei datorita prezentei produselor fitochimice.

Ceaiul negru are constituenti majori ai polifenolilor, cum ar fi thearubiginele, theaflavinele si catechinele care sunt responsabile pentru activitatea antioxidanta. Ajuta la eliminarea radicalilor liberi si protejeaza celulele de deteriorarea ADN-ului.

Piele si par mai sanatoase consumand ceai negru

Ceaiul negru are o cantitate bogata de antioxidanti, proprietati antiinflamatorii si anti-imbatranire. Consumul de ceai negru favorizeaza aspectul si sanatatea pielii. Aplicarea clatirilor de ceai negru pe fata ajuta la adaugarea stralucirii si umezelii fetei si este un remediu eficient pentru pielea uscata. Proprietatea astringenta ajuta la strangerea pielii si tonifica aspectul. Scade sansele de cancer de piele non-melanom.

Ceaiul are cofeina care blocheaza DHT, care este un hormon responsabil de pierderea parului. Imbunatateste cresterea parului si, de asemenea, incetineste caderea parului. Clatirile cu ceai negru ajuta la inmuierea parului si promoveaza stralucirea si culoarea acestuia. Folositi-l intr-o sticla cu spray si aplicati-l pe scalp si lasati-l timp de 20 de minute, apoi spalati-l cu sampon si balsam obisnuit. Este un mod ieftin de a vopsi parul cenusiu si de a-l lasa stralucitor si sanatos.

Consumul de ceai negru ajuta la scaderea nivelului de colesterol rau care este responsabil pentru atacuri fatale si accidente vasculare cerebrale. Studiul a constatat ca persoanele care au consumat 1-2 cani de ceai negru in mod regulat au sanse mai mici de probleme cardiace in comparatie cu cele care nu au baut ceai. Ceaiul negru ofera, de asemenea, efect anti-hipercolesterolemie la sanse de obezitate sau boli de inima.

O analiza facuta arata ca un consum zilnic de ceai negru sau ceai verde ajuta la prevenirea accidentului vascular cerebral ischemic. Cercetatorii au descoperit ca persoanele care consuma mai mult de trei cesti de ceai intr-o zi au sanse cu 21% mai mici de accident vascular cerebral in comparatie cu subiectii care au baut mai putin de o ceasca.

Daca iti plac articolele noastre si vrei sa ne fii alaturi si pe Facebook, te asteptam sa te alaturi comunitatii printr-un Like:

You may also like...