6 modificari simple in dieta pentru un ten de invidiat

6-modificari-in-dieta-pentru-un-ten-perfect

Problemele pielii pot fi frustrante si jenante. De la pielea uscata si petele maronii pana la pielea grasa si acneea, dieta joaca adesea un rol important in aspectul tenului. De fapt, modificarile simple ale dietei pot fi doar ceea ce aveti nevoie pentru a va face tenul perfect. Nimic mai simplu, trebuie doar sa adaugati anumite alimente in functie de problemele pe care le aveti.

Iata sase modificari simple ale dietei care va vor ajuta sa va creati tenul perfect

Pentru a repara petele maronii:

Deficitul de vitamine poate fi motivul pentru care pielea nu are un ton neted si uniform. De fapt, multe persoane au tonuri de piele prea usoare sau neplacute din cauza unei diete sarace. Pielea inchisa sau tonul excesiv de intunecat se numeste hiperpigmentare. Asadar, hiperpigmentarea poate fi rezultatul unei deficiente de vitamina B12, dar puteti avea o dieta alimentara cu totul echilibrata, bogata in vitamina C si vitamina E si antioxidanti care sa va ajute.

Suplimentarea cu B12 – daca carnea nu face parte din stilul vostru de viata – va va ajuta in aceste probleme cu tenul. Aveti nevoie de o simpla schimbare de dieta pentru a va hrani tenul perfect? Adaugati aceste alimente bogate in antioxidanti in dieta pentru a scapa de petele maronii si pentru a va proteja pielea de soare.

  • Citrice
  • Capsune
  • Kiwi
  • Rosii
  • Rodiile
  • Fructe de padure
  • Grepfrutul
  • Ananas
  • Prune

Pentru a scapa de pielea grasa:

Acneea si pielea grasa merg deseori mana in mana. Sau poate ca stralucirea grasa este prea mult pentru a fi o stralucire sanatoasa. In orice caz, cercetarile au aratat ca alimentele cu un indice glicemic ridicat cresc productivitatea glandelor sebacee, ceea ce le determina sa produca mai mult ulei.

Adaugarea de vitamina A in dieta zilnica poate ajuta la scaderea nivelului de productie de ulei. Adaugati aceste alimente la dieta zilnica pentru a va ajuta sa reduceti tenul gras: exista numeroase tratamente topice pentru tenul gras, dar va puteti ajuta pielea din interior. Incercati sa adaugati aceste alimente in dieta zilnica:

  • Mango
  • Morcovi
  • Galbenus de ou
  • Caise uscate
  • Spanac
  • Cartofi dulci

Pentru a reduce acneea:

Pielea grasa este adesea asociata cu acneea. Da, consumul de alimente din cele enumerate mai sus poate ajuta la reducerea uleiului din piele si la oprirea aparitiei cosurilor. Daca asta il provoaca. Dar hormonii si microbiomul din piele joaca, de asemenea, un rol in aspectul tenului.

Mancati alimente care contin acizi polinesaturati pentru a ajuta la calmarea inflamatiei si reducerea acneei si incercati alimentele fermentate pentru a adauga probiotice. Aceste alimente pot ajuta la reducerea acneei, apropiindu-va de tenul perfect.

  • Fructe
  • Legume
  • Nuci
  • Seminte de in
  • Alge

Pentru a reduce pielea uscata:

Pielea uscata este adesea cauzata de un nivel scazut de colesterol si de vitamina D. Introduceti ghee. Acest deosebit ulei bogat in nutrienti va ofera o doza sanatoasa de colesterol, dar ajuta si corpul sa transforme lumina soarelui in vitamina solara. Adaugarea de acizi grasi monoinsaturati in dieta va poate ajuta sa va mentineti pielea hidratata, precum si alimente bogate in vitamina E. Asa ca adaugati aceste alimente in dieta pentru a ajuta la reducerea pielii uscate:

  • Fasole
  • Seminte de in
  • Alge
  • Oua
  • Avocado
  • Arahide

Pentru a scapa de riduri:

Schimbarile de dieta trebuie sa reduca zaharul. Vedeti, zaharul este o cauza comuna a ridurilor si a imbatranirii premature. Un exces de fructoza si chiar glucoza din corp va poate face pielea mai putin supla. Antioxidantii, pe de alta parte, lucreaza pentru a lupta impotriva imbatranirii premature, inclusiv a ridurilor. Ceea ce mananci va imbatraneste pielea, la fel cum alimentele bune imbunatatesc sanatatea pielii. Prin urmare, adaugati aceste alimente la dieta zilnica pentru a ajuta la prevenirea ridurilor.

  • Legume cu frunze
  • Vanata
  • Usturoi
  • Ceapa
  • Sparanghel

Pentru a reduce cearcanele:

Oboseala? Din nefericire, lipsa somnului este doar o cauza a cearcanelor. Cercurile intunecate pot dezvalui, de asemenea, o intoleranta sau sensibilitate alimentara. Laptele este un vinovat comun, dar graul si aditivii pot cauza si ele probleme.

De exemplu, o alergie sau intoleranta poate provoca inflamatii si intunecare in jurul ochilor. Asigurati-va ca beti multa apa si dormiti mult. Daca aveti cercuri constante sub ochi, faceti testare pentru o intoleranta si excludeti alimentele cu probleme din dieta. Apoi, degustati unele alimente care va ajuta cu inflamatia si detoxifierea, cum ar fi ierburile si condimentele.

  • Ceai verde si ceai de coada-calului
  • Turmeric si ghimbir
  • Patrunjel si coriandru
  • Alimente bogate in vitamina C

Daca iti plac articolele noastre si vrei sa ne fii alaturi si pe Facebook, te asteptam sa te alaturi comunitatii printr-un Like:

You may also like...