Waterdrop Romania lanseaza noua colectie sustenabila in editie limitata de Valentine’s Day

Bucuresti, 03.02.2021: Odata cu intrarea in luna iubirii si a cadourilor, Waterdrop România lanseaza pe piata o colectie in editie limitata de Valentine’s Day. Gama de produse contine recipiente, accesorii, precum si un nou sortiment de bauturi Microdrink – LOVE, o combinatie de rodie, fructe de goji si schisandra, ideala pentru un plus de hidratare si stare de bine.

Cu o abordare constienta a mediului inconjurator si o viziune orientata spre sustenabilitate, Waterdrop ofera solutii inovatoare si durabile pentru a incuraja consumatorii sa adopte un stil de viata sanatos si un regim de hidratare echilibrat, punand accent pe cea mai valoroasa resursa a planetei – apa.

„Ne propunem ca anul acesta, de sarbatoarea iubirii, sa insuflam alegerea de cadouri utile pentru cei dragi si, totodata, sa incurajam iubirea de sine. Vrem sa fim alaturi de consumatori in viata lor de zi cu zi si sa ii ajutam sa fie in echilibru cu propriul corp, sa faca alegeri sanatoase in ceea ce priveste regimul optim de hidratare”, declara Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.

Microdrink este un produs ecologic pur, din extracte naturale de fructe si plante, precum si vitamine, ce nu contine zahar sau conservanti. Fiecare cub se dizolva in 400-600 ml de apa rece si are propria combinatie speciala de fructe si vitamine.

Noul sortiment LOVE, din colecția de Valentine’s Day imbogateste apa cu o serie de extracte naturale din plante, fiind inca o optiune sanatoasa pentru hidratarea adecvata. Rodia, unul dintre cele mai puternice fructe antioxidante, este o sursa bogata de vitamine si minerale importante pentru organism, ajutand la cresterea imunitatii si la refacerea pielii uscate datorita continutului mare de apa. Cu un gust unic dulce-acrisor, goji este un ingredient indispensabil in medicina traditionala chineza, cu un continut scazut de calorii, insa bogat in fibre si nutrienti, adesea folosit in lupta impotriva virusurilor si bacteriilor. Schisandra sau „fructul celor 5 arome”, planta cunoscuta pentru faptul ca echilibreaza functiile corpului, are efecte calmante, fiind considerat un medicament natural antistres.

LOVE, in editie limitata, se alatura astfel celor 12 arome permanente existente deja in portofoliul companiei Waterdrop, care contin mixuri interesante de ingrediente, precum coacaz negru, soc negru si, acai, mango, cactus si anghinare, guarana, mure si nuca de cola si physalis, rozmarin si menta.

Odata cu lansarea sortimentului LOVE, Waterdrop a creat si o noua sticla cu design tematic, cu flori de

cires japonez, in editie limitata. Recipientul este confectionat din sticla borosilicata de inalta calitate, cu aspect mat, rezistenta la caldura si zgarieturi, perfecta pentru transportul sigur si confortabil al bauturii. Avand o capacitate de 600 ml, acesta este prevazut cu un capac din otel inoxidabil, ce se inchide etans pentru a evita varsarea continutului in timpul transportului.

Pentru promovarea unui stil de viata sustenabil, Waterdrop a creat un set de pahare si paie din sticla, fabricate dintr-un material foarte rezistent. Reutilizabile si durabile, potrivite pentru orice tip de bautura, fie rece sau calda, paiele din sticla sunt o alternativa ideala la cele din plastic, care fac parte dintre cele mai intalnite deseuri microplastice. Paiele din sticla sunt transparente si pot fi folosite timp indelungat, fiind produse din sticla borosilicata, iar curatarea lor se face foarte usor, cu ajutorul periei speciale incluse in pachet.

„Grija pentru mediu este una dintre valorile de baza ale companiei si investim constant in cercetare si dezvoltare, o componenta esentiala in activitatea noastra. Ne propunem sa lansam produse cat mai sustenabile si durabile, pentru a incuraja oamenii sa renunte la plastic si sa adopte un stil de viata prietenos cu mediul inconjurator”, a mai declarat Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.

Despre Waterdrop

Waterdrop este un brand fondat in 2016 de Martin Donald Murray and Henry Murray, avand misiunea sa incurajeze oamenii de pretutindeni sa consume mai multa apa pentru o viata mai sanatoasa, longeviva si sustenabila. Brandul este prezent la nivel mondial pe 12 piete, 11 piete din Europa (Germania, Austria, UK, Franta, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, Romania) si SUA, deservind peste 1 milion de clienti la nivel global.

Waterdrop CEE urmeaza sa aniverseze 4 ani de activitate in luna mai. Compania se angajeaza sa manipuleze cu atentie materia prima de baza, apa, si sa contribuie la protejarea mediului inconjurator. Prin solutiile oferite, se salveaza pana la 98% din ambalaje si CO2, protejand resursele planetei.

Waterdrop® inseamna functionalitate si design la cele mai inalte standarde de calitate si estetica. Datorita calitatii ingredientelor si designului unic al produselor, Waterdrop este mai aproape de comunitatea sa in viata de zi cu zi, contribuind in mod activ la promovarea unui stil de viata echilibrat.

Mai multe informații pe www.waterdrop.ro.

Daca iti plac articolele noastre si vrei sa ne fii alaturi si pe Facebook, te asteptam sa te alaturi comunitatii printr-un Like:

You may also like...