Farmec, cel mai important producator roman de cosmetice, deschide un nou magazin Gerovital la Bucuresti, al treilea la nivel national. Astfel, dupa inaugurarea, in luna septembrie, a primelor doua magazine Gerovital la Bucuresti si la Constanta, producatorul clujean continua extinderea retelei de spatii comerciale proprii.
Situat in ansamblul comercial Veranda din Bucuresti, pe strada Ziduri Mosi 23, noul magazin Gerovital are o suprafata totala de 34 de metri patrati, iar pentru amenajarea acestuia s-au investit peste 60.000 de euro. Magazinul ofera toate produsele din gamele Gerovital si Aslavital, dar si consultanta permanenta legata de acestea. Cei care trec pragul magazinului pot beneficia gratuit de un test de dermoanaliza, in urma caruia pot afla informatii despre tipurile de ten (mixt, gras, uscat, gras), precum si despre nivelul de hidratare si cantitatea de melanina din piele. In functie de aceste rezultate, consultantii Gerovital le pot recomanda produse cosmetice adaptate pielii lor.
“Gerovital este o marca de incredere, inovatoare, cu produse eficiente, create de specialitti cu traditie in domeniu. In ultimii ani, este brandul numarul 1 in preferintele romanilor, pe segmentul Care, conform datelor Nielsen, iar popularitatea sa este in continua crestere. Inaugurarea primului magazin Gerovital din tara, in luna septembrie, s-a bucurat de un real succes, iar faptul ca romanii de peste tot recomanda acest brand si prietenilor, ne-a convins sa ajungem si mai aproape de consumatorii nostri prin deschiderea acestui nou spatiu, in cel mai recent mall inaugurat, Veranda. Clientii magazinului vor beneficia de toate produsele brandului, precum si de intreaga gama Aslavital, o marca unica pe piata, cu eficienta dovedita, ce include produse pe baza de argila romaneasca 100%”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
Brandul Gerovital, mostenire a profesorului Ana Aslan, reuneste game recunoscute international si atent create pentru ingrijirea parului, a pielii si a tenului, printre care se numara Gerovital H3, Gerovital Tratament Expert, Gerovital Plant, Gerovital Men si Gerovital Sun. La inceputul anului, Gerovital a obtinut titlul de Superbrand 2015, intr-o competitie in care au fost analizate calitatea, performanta si popularitatea a peste 1500 de branduri. De asemenea, Gerovital a fost declarat cel mai puternic brand romanesc, in topul BrandRO, publicat in luna septembrie 2016.
Produsele AslaVital pentru ingrijirea tenului au la baza argila pura, 100% romaneasca, provenita dintr-o sursa unica, Muntii Padurea Craiului.
In perioada 8 noiembrie-13 noiembrie, clientii vor beneficia de 20% discount la orice achizitie din magazinul Gerovital situat in Veranda.
Deschiderea magazinului Gerovital din Veranda face parte din strategia Farmec de imbunatatire si modernizare a retelei de magazine in tara. In prezent, reteaua Farmec numara 8 puncte de distributie in Cluj, Bucuresti, Arges, Sibiu, Brasov si Neamt si 3 puncte de lucru in Baia Mare, Craiova si Focsani. In acest moment, Farmec are 11 magazine proprii in Cluj Napoca (3 magazine), Timisoara, Arad, Targu-Mures, Sibiu, Constansa, Brasov si Bucuresti.
Daca iti plac articolele noastre si vrei sa ne fii alaturi si pe Facebook, te asteptam sa te alaturi comunitatii printr-un Like: