Cum amenajezi corect un birou. Cele mai practice sfaturi

Daca ai fost vreodata in situatia de a te intreba cum amenajezi corect un birou, iata ca acum iti oferim un ghid practic cu cateva sfaturi de luat in seama care te-ar putea ajuta sa deslusesti mai usor acest mister.

Amenajarea unui birou nu este atat de complicata pe cat pare la prima vedere. Desigur, este important aspectul, stilul mobilierului ales, insa la final, indiferent de stilul si design-ul ales tot utilitatea este cea mai importanta.

Asa ca daca te intrebi cum amenajezi corect un birou, cu siguranta un raspuns precis nu exista, insa cateva sfaturi utile te pot ajuta sa te decizi mai simplu in alegerile pe care le ai de facut.

Cum amenajezi corect un birou – Ferestre mari si luminoase, usi cu sticla

Specialistii in amenajari interioare incurajeaza ca toate spatiile de lucru sa fie ‘inundate’ de cat mai multa lumina naturala este posibil. Asa ca daca puteti alege un birou cu ferestre mari, trebuie neaparat sa o faceti.

Se spune ca un sef bun are intotdeauna usa de la birou deschisa. Acesta este un semn de deschidere la comunicare cu restul angajatilor, colegilor. Chiar daca nu are usa deschisa, e important ca angajatii sa-l poata vedea la lucru si sa stie ca el este acolo, astfel ca propunem alegerea unei usi de sticla sau o usa care are si geamuri, desigur, modelul ales poate sa fie unul cat mai elegant.

Cum amenajezi corect un birou – Etajere si rafturi

Intr-un birou ai nevoie de ordine si organizare, pe langa spatiul propriu-zis de lucru si de intalniri, intr-un birou ai mereu nevoie de spatii pentru depozitarea de carti, docmente, dvd-uri, markere si multe altele. Pentru asta alege cu mare grija si atentie etajere si rafturi cat mai rezistente in timp, dar si spatioase.

Noile modele pe care le gasesti pe piata sunt ingenios proiectate si bine dimensionate pentru a da satisfactie indiferent de spatiul disponibil. Poti apela la polite pe perete suspendate, dulapuri in sistem modular extrem de practice sau pur si simplu diferite etajere.

Cum amenajezi corect un birou

In final, alegerea biroului in sine este probabil cea mai importanta alegere. In functie de necesitati, dar si de functia si ocupatia celui care foloseste biroul, simpla piesa de mobilier poate fi aleasa astfel incat sa transmita un anumit mesaj.

Daca e vorba de un antreprenor tanar, este foarte posibil sa fie preferat un birou dintr-o placa subtire de pal, usor de decorat. Simplu, interesant, minimalist dar si elegant. Daca vorbim despre o functie mai importanta cum ar fi cea de CEO, cu siguranta gusturile se schimba si trebuie ales un birou din lemn masiv, eventual cu suprafata cu captusala de piele, dar si costurile unui asemenea birou necesita o investitie mai importanta.

*Acest articol este doar informativ. Pentru un diagnostic corect, va recomandam sa consultati si sfatul unui medic specialist.

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.

Daca iti plac articolele noastre si vrei sa ne fii alaturi si pe Facebook, te asteptam sa te alaturi comunitatii printr-un Like:

You may also like...