Alimente cu cele mai putine calorii, excelente pentru slabit

alimente-cu-cele-mai-putine-calorii

Vara este cel mai bun anotimp pentru slabit. Caldura mare nu da prea multa pofta de mancare, in plus exista foarte multe fructe si legume care ne ajuta sa pierdem in greutate. Care sunt alimentele cu cele mai putin calorii, care ajuta cel mai mult in curele de slabire.

Merele verzi, printre fructele bune pentru slabit

Merele. Merele sunt o mare sursa de compusi nedigestibili care difera in soiuri. Studiile arata ca acestea ajuta la vindecarea obezitatii. Merele verzi sunt utile pentru cresterea bacteriilor prietenoase din colon, datorita cantitatii mari de compusi nedigerabili, cum ar fi polifenoli si fibre alimentare si continut scazut de carbohidrati. Merele verzi ar putea preveni unele afectiuni legate de obezitate si inflamatii cronice care duc la diabet. Refac echilibrul bacteriilor sanatoase din colon si stabilizeaza procesele metabolice care influenteaza inflamatia si senzatia de satietate.

Sparanghel. Sparanghelul are vitamine si minerale cu calorii si sodiu scazute. Contin o cantitate buna de vitamina B, A, C, acid folic, fibre, tiamina, acid folic, cupru, crom, seleniu, mangan, fosfor, magneziu, riboflavina, fier, niacina, potasiu, rutina, zinc si calciu. 90 g de sparanghel ofera 20 de calorii, ceea ce face sa fie unul dintre cele mai bune alimente pentru slabit.

Broccoli. Broccoli este unul dintre alimentele benefice pentru toti cei care incearca sa piarda in greutate. Acesta este format dintr-o cantitate foarte mica de calorii si contine mai putin de 1% grasime. In afara de faptul ca vitamina C poate fi gasita si in broccoli brut sau usor aburit si s-a dovedit ca imbunatateste capacitatile organismului de ardere a grasimilor pe parcursul unui antrenament. Diferite cercetari au concluzionat, de asemenea, ca organismul foloseste vitamina C pentru a face carnitina, un compus care inspira organismul sa transforme grasimea in combustibil, mai degraba decat sa o depoziteze ca grasime corporala.

Varza de Bruxelles. Consumul frecvent de varza de Bruxelles este extrem de benefic pentru pierderea in greutate. Varza de Bruxelles are un continut foarte redus de calorii (jumatate de cana 78 de grame de varza de Bruxelles fiarta si drenata cantareste aproximativ 28 de calorii si 5,26 grame fibra dietetica) si o cantitate mica de grasime. In acelasi timp, o cantitate uriasa de Vitamina C in varza de Bruxelles ajuta organismul sa arda grasime in timpul exercitiilor fizice moderate. O cantitate suficienta de vitamina C ajuta la cresterea oxidarii grasimilor corporale in timpul exercitiilor fizice moderate sau de intensitate.

Cercetatori de la Universitatea de Stat din Arizona au descoperit ca exercitiile fizice au ars mai multa grasime odata ce li s-a administrat 500 mg de vitamina C sub forma de pastile in fiecare zi timp de o luna decat cei care nu si-au crescut aportul. Astfel, se recomanda sa consumati o cantitate suficienta de fructe si legume bogate in vitamina C, precum varza de Bruxelles in fiecare zi. Recomandarea este sa beti un pahar de lamaie fierbinte inainte de exercitii si sa includeti jumatate de cana varza de Bruxelles la micul dejun pentru a pierde in greutate.

Castraveti. Castravetele elimina toxinele si deseurile din organism. De asemenea, trateaza eficient artrita, deoarece curata acidul uric. Asista la secretia de urina. De asemenea, imbunatateste functia ficatului, rinichilor, vezicii urinare si a functiei pancreatice. Este eficient pentru controlul diabetului si al tensiunii arteriale. Consumat in mod regulat, castrvetele este de mare ajutor in pierderea in greutate.

Aportul zilnic de suc de castraveti ajuta la tratarea eczemelor si a gutei. Adaugarea de Castraveti la dieta previne probleme stomacale si pulmonare. Imbunatateste flexibilitatea muschilor, promoveaza circulatia sangelui si calmeaza nervii. Castravetele este bogat in minerale care impiedica despicarea unghiilor pe degetele de la picioare si pe degete.

Fenicul. Semintele de fenicul au fost consumate de sportivii olimpici antici greci, astfel incat sa castige forta, dar nu greutate. Femeile romane au mancat seminte de fenicul pentru a preveni cresterea in greutate. Saracii au mancat semintele in Evul Mediu, cand nu mai aveau nimic altceva sau in zilele de post pentru a opri foamea. Semintele de fenicul sunt delicioase, dulci si ajuta la reducerea poftei de mancare prin stabilizarea nivelului de zahar din sange. Feniculul este utilizat pentru a imbunatati conditiile stomacului balonat. Trezirea semintelor dupa masa imbunatateste respiratia.

Grepfrutul si spanacul, doua alimente satioase pentru slabit

Grepfrut. Grapefruit este un excelent suprimant al apetitului in comparatie cu alte alimente. Mirosul de grapefruit scade foamea, de aceea grapefruit este adesea inclus in dietele de slabit. Acest fruct este bogat in fibre care ajuta la multumirea foamei si, de asemenea, evita consumul excesiv. Declanseaza eliberarea de colecistokinina, care este un hormon care organizeaza sucurile digestive si ajuta la suprimarea foamei.

Spanac. Spanacul poseda o cantitate adecvata de vitamine si minerale precum calciu, vitamina A, fosfor, potasiu si fier. De asemenea, contine proteine ​​la nivel ridicat. Aproximativ 91% din continutul spanacului consta din apa. O portie de 30 de grame (1 cana) de spanac contine 0,86 grame de proteine, 0,12 grame de grasimi si 1,09 grame de carbohidrati. Aceeasi cantitate are 8,4 mg de vitamina C, 0,057 mg de riboflavina, 0,023 mg de tiamina si 0,217 mg de niacina. Frunzele verzi de spanac ofera aproximativ 30 mg de calciu, 0,81 mg fier, 15 mg fosfor, 167 mg potasiu si 24 mg sodiu.

Dovlecel. Zucchini are o cantitate redusa de calorii, dar, de asemenea, ajuta la functionarea completa a organismului. Acesta satisface stomacul fara mai multe calorii si este un plan alimentar sanatos. Zucchini are o cantitate mare de apa si fibre impreuna cu cantitatea redusa de calorii. Oamenii care urmeaza o dieta ar trebui sa adauge Zucchini care ofera beneficii enorme pentru sanatate.

Lamai. Din cele mai vechi timpuri, lamaile sunt promovate ca aliment pentru pierderea in greutate si exista cateva teorii care sa le dovedeasca. O teorie comuna este aceea ca fibra de pectina solubila prezenta in lamaie se extinde in stomac, ajutandu-va sa va simtiti satui pentru mai mult timp.

O alta teorie sustine ca un consum regulat de apa calda cu lamaie va ajuta sa slabiti. Cu toate acestea, se stie ca apa potabila creste numarul de calorii pe care le ardem, deci poate fi apa in sine care ajuta la pierderea in greutate, nu lamaile.

Alte teorii sugereaza ca compusii vegetali din lamai pot ajuta la pierderea in greutate. Cercetarile arata ca compusii vegetali din extractele de lamaie pot ajuta la prevenirea sau reducerea cresterii in greutate in mai multe moduri.

Adaugati la curele de slabire si: branza de vaci proaspata, avocado, nuci, carne de vita slaba, carne de pui, oua.

Daca iti plac articolele noastre si vrei sa ne fii alaturi si pe Facebook, te asteptam sa te alaturi comunitatii printr-un Like:

You may also like...