14 alimente cu aproape nicio calorie si cu multi nutrienti

alimente-cu-putine-calorii

Desi suntem sfatuiti sa mancam cat mai multe mancaruri pline de nutrienti, de cele mai multe ori nu stim care sunt acele alimente si sfarsim prin a manca orice gasim in alimentara. Iata 14 alimente care nu ar trebui sa iti lipseasca de la masa, mai ales cand incerci sa iti mentii silueta.

Este important sa alegem alimente bogate in minerale, vitamine si antioxidanti si in acelasi timp sa consumam cat mai putine calorii. Din fericire, exista multe alimente bogate in nutrienti si slabe in calorii. Iata doar 14 dintre ele.

Ce sa mananci ca sa arati bine

Ceapa. Ceapa se foloseste la multe mancaruri, ele avand doar 40 de calorii la suta de grame si fiind extrem de bogate in flavonoide benefice organismului. Consuma cat mai des ceapa, mai ales cruda, atunci iti iei doza de minerale si vitamine din aceasta leguma.

Castraveti. Acestia contin foarte multa apa, ceea ce inseamna ca organismul se hidrateaza bine. Contin doar 16 calorii pe suta de grame, si sunt absolut deliciosi in salate, sendvisuri si chiar asa, mancati simplu.

Telina. Pe langa multele ei beneficii, telina contine doar 16 calorii per 100 de grame. Se poate pune in salate, se poate rontai si simpla, alaturi de un sendvis. Sucul de telina este si el indicat, mai ales in curele de slabire.

Varza de Bruxelles. Aceasta leguma sora cu varza, conopida si broccoli este extrem de buna, are o aroma specifica si se poate manca cu placere atat in salate, cat si in mancaruri sau supe. Contine 43 de calorii la suta de grame.

Merele. Chiar daca au 52 de calorii la suta de grame, merele sunt fructe foarte bune. Pline de minerale, fibre si vitamine, marul tine la distanta multe boli de stomac.

Portocalele. Acestea sunt pline de vitamina C si contin doar 47 de calorii la suta de grame.

Varza. Varza ajuta in prevenirea bolilor cardiovasculare si chiar a cancerului. Se foloseste cu incredere in toate curele de slabire, deoarece are doar 25 de calorii la o suta de grame.

Dovlecei. Acestia se pot manca cu aproape orice si facuti oricum, sunt deliciosi si contin doar 17 calorii la suta de grame.

Combina aceste alimente pentru o silueta armonioasa

Conopida. Are proprietati antiinflamatorii puternice, ajuta digestia si previne bolilele cardiovasculare. Poate fi adaugata oriunde, chiar si in blatul de pizza, avand 25 de calorii per 100 de grame.

Napi. Napii sunt extrem de bogati in nutrienti, minerale si vitamine si pot fi adaugati la salate sau sendvisuri. Contin 49 de calorii la o suta de grame.

Morcovi. Acestia contin 41 de calorii la suta de grame si sunt extrem de buni in mancaruri. Pot fi consumati asa simplu sau in sucuri si asigura reglarea zaharului din sange, sunt diuretici si puternici antiinflamatori.

Broccoli. Este o sursa bogata de fibre si contine doar 34 de calorii per 100 de grame.

Sparanghel. Este absolut delicios facut un pic pe gratar, plin de vitamine si nutrienti, contine doar 20 de calorii la o suta de grame.

Pepenele verde. Hidrateaza, este savuros si contine 30 de calorii la suta de grame. Sunt plini de antioxidanti si nu trebuie sa lipseasca cura de pepeni verzi in fiecare vara.

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.

 

You may also like...