Top alimente pentru sanatatea plamanilor. Cresc nivelul de oxigen din sange

top-alimente-pentru-sanatatea-plamanilor

Cu totii trebuie sa mancam o dieta sanatoasa, bine echilibrata, dar unii oameni trebuie sa fie mai atenti decat altii la ceea ce aleg sa introduca in corp. Daca suferiti de boli pulmonare sau boli precum BPOC si bronsita, trebuie sa acordati o atentie sporita si sa fiti mai selectiv cu privire la ceea ce mancati. Conditiile cronice de sanatate care afecteaza plamanii va determina sa aveti o saturatie scazuta de oxigen in sange. Alimentarea necorespunzatoare cu oxigen a celulelor ar putea dauna sanatatii si chiar pune viata in pericol daca nu este abordata din timp. In afara de diferitele metode de tratament pe care le puteti cauta, cum ar fi oxigenoterapia si medicamentele, puteti controla bolile pulmonare prin practicarea unui stil de viata sanatos de a face miscare si de a manca alimentele corecte. Mai jos sunt alimente pe care ar trebui sa le consumati pentru a creste nivelul de oxigen din sange.

Alimente alcaline

Nivelurile de oxigen si pH sunt corelate. Daca pH-ul scade, scade si nivelul de oxigen din hemoglobina. Un corp mai alcalin inseamna niveluri mai ridicate de oxigen. Limfa, sangele si lichidul din coloana cerebrala sunt proiectate pentru a fi putin alcaline, cu un pH de 7,4. Cand corpul este mai alcalin, poftele pentru produse alimentare precum tutunul, zaharul si gogosile vor fi un lucru din trecut.

Consumul alcalin poate preveni, de asemenea, cancerul, a carui cauza principala este nivelul scazut de oxigen din celule. Acest lucru a fost dovedit de castigatorul Premiului Nobel, Dr. Warburg, in 1931. Cand organismul este slab oxigenat, agentii cancerigeni si alte toxine se acumuleaza in sange, provocand blocarea oxigenului si a celulelor si interferarea cu respiratia.

Alimentele alcaline includ citrice, nuci, legume cu frunze verzi, leguminoase, legume radacinoase, ceapa, usturoi si ghimbir. Evitati alimente precum zaharul, bauturile carbogazoase, dulciurile si alimentele la microunde.

Beti cafea

Cafeaua contine cel mai puternic antioxidant al corpului, glutationul. Glutationul este o tripeptida care se gaseste in fiecare celula a corpului. Antioxidantii ajuta la combaterea radicalilor liberi care va priveaza corpul de oxigen. Cafeaua poate creste productia de glutation in corp cu pana la 600%.

Completati cu alimente ce contin fier

In functie de varsta si sex, aveti nevoie de 8 pana la 18 miligrame de fier zilnic. Printre sursele mari de fier se numara pestii si stridiile. Stridiile au un continut foarte ridicat de fier, la un nivel de 5 miligrame la 6 portii de stridii. Alte alimente bogate in fier includ carnea rosie, nucile de caju, rosiile coapte, fasolea si lintea.

Introduceti in dieta alimente cu clorofila

Clorofila, o substanta care se gaseste in legumele vegetale, intareste organele care produc sange in organism si previne anemia. Prin urmare, ele contribuie la asigurarea unei alimentari constante de oxigen a organismului. Clorofila este, de asemenea, bogata in antioxidanti care pot combate afectiuni precum cancerul si pietrele la rinichi care au un impact direct asupra nivelului de oxigen din sange. Alimentele bogate in clorofila includ legume verzi cu frunze intunecate, cum ar fi spanacul, broccoli, kale, alge albastre-verzi si spirulina. Le puteti amesteca intr-un suc pentru rezultate maxime.

Incercati bicarbonatul de sodiu

Bicarbonatul de sodiu va poate ajuta sa preveniti racelile si gripele, care va pot agrava starea daca aveti probleme cu respiratia. De asemenea, este bun pentru reducerea poftei de dulce care mareste nivelul zaharului din sange si va agraveaza problemele de respiratie. Puteti lua 1/4 lingurita de bicarbonat de sodiu intr-o ½ cana de apa dimineata si inainte de a merge la culcare.

Mancati alimente oxigenante

Cateva exemple de alimente oxigenante includ ghimbir, usturoi, ulei de cocos, curcuma, ciocolata, ardei iute si ceai verde. Alte alimente care vor adauga oxigen si muschilor includ broccoli, varza, salata, branza, oua, nuci, seminte de floarea-soarelui, vanat salbatic, peste si fasole.

Concentrati-va pe alimentele bogate in vitamina A, folat si B-12

Alimentele bogate in substantele nutritive de mai sus va vor creste nivelul de oxigen. Folatul ajuta organismul sa produca celule rosii din sange. Il puteti gasi in alimente precum citricele si legumele cu frunze intunecate. Vitamina B-12 ajuta organismul sa produca hemoglobina. Este continut in alimente precum carnea, pestele si somonul. Vitamina A ajuta, de asemenea, la producerea de celule rosii din sange care transporta oxigenul. Alimentele bogate in vitamina A includ fructe rosii si portocalii, cum ar fi dovleceii, cartofii dulci si mango. De asemenea, puteti obtine vitamina A din verdeata cu frunze si produse lactate.

In timp ce treceti la o dieta mai buna, feriti-va de alcool si tigari, deoarece va anuleaza eforturile de a duce o viata sanatoasa.

Daca iti plac articolele noastre si vrei sa ne fii alaturi si pe Facebook, te asteptam sa te alaturi comunitatii printr-un Like:

You may also like...