Top 7 simptome ale anxietatii. Ce sa mananci pentru a reduce anxietatea

top-7-simptome-ale-anxietatii

Toti oamenii experimenteaza din cand in cand stari de anxietate, insa unii dintre ei trebuie sa traiasca cu starile neplacute. Iata care sunt cele mai comune simptome ale anxietatii si cum sa o reduceti printr-un program alimentar sanatos.

Frica sau teama neexplicata este una dintre cele mai intalnite stari pe care le da senzatia de anexietate. Deoarece nu se pot controla, programul de zi cu zi poate fi modificat. Unele persoane nu mai pot iesi din casa din cauza acestei frici.

Dificultatile de respiratie sau respiratia precipitata sunt experimentate de unele persoane care sufera de anxietate. Durerile abdominale, care nu pot fi localizate cu exactitate pot fi o alta cauza des intalnita la persoanele anxioase.

Multe persoane experimenteaza stari de anxietate in timpul sarcinii sau dupa nastere. Schimbarile majore din viata si intampinarea unor probleme noi, necunoscute pot da anxietate.

Senzatia de nod in gat este deseori intalnita in starile de anxietate. Alte persoane au senzatia ca li se modifica valorile tensiunii arteriale.

Cum sa reduci simptomele anxietatii prin dieta?

Anxietatea generala este o tulburare medicala recunoscuta care se incadreaza in afectiuni mai severe, cum ar fi depresia. Cu toate acestea, este ceva care poate avea impacturi negative severe asupra individului si un efect secundar pentru prieteni si familie.

Simptomele anxietatii se pot manifesta atat din punct de vedere fizic, cat si psihologic. Unele niveluri de frica, tensiune, iritabilitate si ingrijorare in legatura cu lucrurile pe care altii par sa le faca fata in fiecare zi, sunt doar unele dintre cele mai frecvente probleme.

Acestea pot duce la dificultati de concentrare si, de asemenea, interfereaza cu relatiile interpersonale atat acasa, cat si la locul de munca sau mediul de studiu. Chiar mai mult, efectele fizice obisnuite ale hormonilor eliberati in corp de anxietatea continua pot provoca tensiune musculara si, in special, dureri in piept.

Consumul alimentului preferat este adesea o „prima solutie” pe care multi o folosesc pentru a se calma. Functioneaza in mod similar cu modul in care anxietatea provoaca stres asupra corpului, deoarece consumul a ceva care place elibereaza hormoni „simtitori”, care pot contracara sentimentele si efectele cauzate de „hormonii de stres”.

Stim cu totii ca o dieta variata si echilibrata, formata din ingrediente proaspete de buna calitate, este esentiala pentru sanatatea generala, dar este posibil sa nu va dati seama ce rol important joaca in bunastarea mentala.

Carbohidratii, grasimile si proteinele din surse de hrana naturala de buna calitate sunt pline de nutrienti care pot ajuta la mentinerea amestecului adecvat de substante chimice din corp, facand mai usor sa va simtiti bine cu propria persoana si cu tot ceea ce va inconjoara.

Fructele si legumele proaspete sunt cunoscute de toata lumea ca fiind o alegere sanatoasa pentru alimentatie, dar cerealele integrale pot juca un rol important intr-o dieta bine echilibrata, iar beneficiile tuturor acestora cresc daca sunt cultivate si produse organic.

Trebuie sa cautati produse de inalta calitate produse in mod natural, iar acest lucru este valabil si pentru ciocolata, un aliment deseori folosit pentru a calma anxietatea. Ciocolata neagra, ouale, branza si chiar carnea de curcan sunt bogate in triptofan – asta inseamna ca obtineti un aminoacid esential care nu poate fi produs de catre organism.

Nucile sunt o alta alegere sanatoasa pe care o puteti face in dieta pentru a elimina anxietatea si au multe beneficii pentru sanatate.

Aproape toate nucile, dar in special migdalele, sunt o mare sursa de vitamina E. Acest lucru este important, deoarece in studiile medicale, lipsa acestei vitamine a fost legata de diverse tulburari ale dispozitiei.

Poate cel mai crucial neurotransmitator atunci cand vine vorba de imbunatatirea starii de spirit si a sentimentului de bunastare este serotonina. Cele mai multe medicamente pentru anxietate si depresie se dau pentru a face creierul sa elimine serotonina. Cu toate acestea, acest lucru se poate obtine si pe cai naturale, fara a deveni dependenti de medicamente sau fara a va expune efectelor adverse ale acestora.

Cu toate acestea, in multe cazuri de anxietate, puteti utiliza alimente cu un nivel ridicat de triptofan, utilizat de organism in procesul de creare a serotoninei, pentru a evita medicamentele. Modificand dieta, puteti incepe sa va ajutati sa dormiti mai bine, sa va reglati pofta de mancare si sa va cresteti relaxarea mentala si fericirea.

Daca iti plac articolele noastre si vrei sa ne fii alaturi si pe Facebook, te asteptam sa te alaturi comunitatii printr-un Like:

You may also like...