Stridiile va ajuta sa slabiti sanatos si imbunatatesc libidoul in mod natural

Stridiile-va-ajuta-sa-slabiti-sanatos-si-imbunatatesc-libidoul-in-mod-natural

Stridiile sunt un tip de moluste bivalva care se consuma in intreaga lume. Exista mai multe varietati de stridii, dintre care unele creeaza in mare parte perle si acestea nu sunt consumate in mod obisnuit de oameni, dar varietatea de stridii care poarta numele stiintific de familie Ostreidae sunt consumate in mod normal ca o delicatesa. Acestea sunt, de asemenea, numite stridii adevarate, in timp ce stridiile cu pene (cele care poarta perle) se afla intr-o familie indepartata numita Pteriidae. Stridiile comestibile fac parte din dieta umana de cel putin 700 de ani, dar probabil au fost consumate in forme crude sau gatite de mult mai mult timp.

In afara de gustul lor minunat, stridiile sunt o sursa buna de nutrienti, vitamine si minerale. Consumul a 85 de grame de stridie ofera 74,06 mg de zinc, 13,29 µg de vitamina B-12, 3,65 mg de cupru, 56,5 µg de seleniu, 5,91 mg de fier, 10,69 g de grasimi totale, 354 mg de sodiu, 135 mg de fosfor, 0,416 mg de mangan si 7,45 g de proteine. Mai mult decat atat, multi aminoacizi 0,089 g de triptofan, 0,31 g de treonina, 0,337 g de izoleucina, 0,542 g de leucina, 0,495 g de lizina, 0,169 g de metionina, 0,111 g de cistina si 0,299 g de fenilalanina se gasesc si in 85 de grame de stridii.

Stridiile contribuie la intarirea sistemului imunitar, mai ales in perioada rece, datorita continutului bogat de zinc si seleniu

Stridiile sunt moluste neobisnuite si delicioase, care ofera corpului uman o serie de substante nutritive si minerale unice, care au ca rezultat beneficii excelente pentru sanatate. Acestea includ capacitatea stridiilor de a ajuta la scaderea in greutate, de a creste activitatea metabolica, de a creste reparatia si cresterea tesuturilor, de a reduce nivelul de colesterol, de a reduce tensiunea arteriala, de a va imbunatati functiile imune, de a ajuta la vindecarea ranilor si de a promova o crestere sanatoasa. In plus, sunt considerate un afrodiziac puternic, pot imbunatati circulatia sangelui si pot creste rezistenta osoasa pentru a reduce osteoporoza.

Stridiile reprezinta unul dintre cele mai nutritive alimente ambalate cu cele mai mici calorii fata de volumul marimii de servire. Aceasta inseamna ca oamenii care incearca sa slabeasca isi pot mentine corpul plin cu substantele nutritive de care are nevoie, fara a adauga prea multa greutate. In comparatie cu o dimensiune egala de servire a puiului, stridiile au aproape jumatate din calorii, iar pieptul de pui este adesea folosit pentru mesele cu continut scazut de calorii si bogate in proteine. Stridiile sunt mult superioare in aceasta privinta, cu exceptia faptului ca au un continut ridicat de sodiu, astfel incat pentru persoanele care sufera deja de obezitate, stridiile pot agrava problema.

Exista numerosi nutrienti responsabili de beneficiile stridiilor asupra sanatatii inimii.

Dar, in general, acizii grasi sunt principalul factor care contribuie. Mai exact, cu o cantitate substantiala de acizi grasi omega-3, stridiile pot incuraja numarul de colesterol bun si pot obstructiona cresterea colesterolului rau. Acest lucru va impiedica concentrarea acestor colesteroli pe artere, ceea ce creste dramatic tensiunea arteriala.

Mai mult, mineralele din stridii sustin si sistemul cardiovascular. Magneziul si potasiul au, de asemenea, o influenta pozitiva asupra reducerii tensiunii arteriale si a ameliorarii tensiunii din vasele de sange. Mai mult, stridiile furnizeaza vitamina E care ar putea face membranele celulare mai puternice si mai flexibile.

Deoarece stridiile functioneaza ca un afrodisiac, unul dintre cele mai bune beneficii pentru sanatate ale stridiilor este de a incuraja libidoul, in special pentru barbati.

Acest lucru rezulta in principal din cantitatea impresionanta de zinc din stridii, care este chiar mai mare decat necesarul zilnic al unei persoane obisnuite cu 1.500%.

Multe cercetari au aratat legatura dintre lipsa zincului si problemele sexuale, cum ar fi disfunctia erectila sau impotenta. Prin urmare, furnizarea unei doze excelente de zinc, cum ar fi stridiile, este o modalitate buna de a consolida performanta barbatilor in dormitor.

Nivelurile fara egal de zinc din stridii au ca rezultat o serie de beneficii pentru sanatate, inclusiv rate mai rapide de vindecare a ranilor si cresterea sistemului imunitar impotriva numeroaselor infectii si microbi. Ca mineral esential, zincul este, de asemenea, important pentru cresterea si dezvoltarea adecvata a copiilor si adultilor tineri, precum si pentru pastrarea functiei corporale pentru persoanele de toate varstele.

Stridiile sunt destul de benefice pentru stimularea sistemului imunitar. Este sigur ca stridiile au aceasta calitate datorita abundentei lor de vitamina C. Cu toate acestea, nu este vorba doar de vitamina C.

Vitamina E participa, de asemenea, la lupta impotriva efectelor nocive ale radicalilor liberi care s-ar putea dezvolta in cancer. In plus, mineralele antiinflamatoare si antioxidante prezente in stridii sunt agenti activi si in continerea de radicali liberi.

Consumul de stridii a aratat un nivel mai scazut de anxietate si depresie

Datorita nivelurilor ridicate de zinc gasite in stridii, se stie ca stabilizeaza starea de spirit. Zincul este considerat un mineral esential, deoarece nu este stocat de organism si trebuie consumat prin dieta. O cercetare publicata in Jurnalul American de Nutritie Clinica a constatat ca concentratiile crescute de zinc din sange la copii au fost legate de scaderea anxietatii si depresiei. O alta cercetare din Jurnalul European de Nutritie Clinica a constatat ca aportul suficient de zinc a fost eficient in reducerea furiei si a depresiei la femeile tinere.

Stridiile contin o cantitate buna de vitamine B12, care stimuleaza energia si transforma alimentele pe care le consumam in energie. Cercetari recente sugereaza ca intre 15-40% dintre americani nu au niveluri suficiente de B12 pentru o sanatate optima. Stridiile contin, de asemenea, fier, care ajuta corpul sa transporte oxigenul catre celulele individuale, dand un impuls energetic.

Stridiile sunt o sursa foarte impresionanta de fier, cu peste 90% din necesitatile noastre zilnice in fiecare portie. Fierul este o componenta cheie in formarea celulelor rosii din sange in organism si reprezinta principala aparare impotriva anemiei, cunoscuta si sub numele de deficit de fier, care poate duce la oboseala, defectiuni cognitive, tulburari de stomac si slabiciune musculara generala. De asemenea, cu o cantitate proaspata de celule sanguine sanatoase in sistemul circulator, sistemele de organe au niveluri ridicate de sange oxigenat pentru a le stimula activitatea, facandu-le sa functioneze eficient si crescand rata metabolica generala a corpului.

Daca iti plac articolele noastre si vrei sa ne fii alaturi si pe Facebook, te asteptam sa te alaturi comunitatii printr-un Like:

You may also like...