Regimul Oshawa. Ce presupune si ce beneficii aduce sanatatii dupa doar 10 zile

Inainte de a povesti despre beneficiile acestui regim, trebuie sa stim putin si despre cel care a infaptuit-o – George Oshawa, pe numele sau adevarat Yukikazu Sakurazawa.

George Ohsawa a fost fondatorul dietei macrobiotica si a scris aproximativ 300 de carti in japoneza si 20 in franceza. El a definit sanatatea pe baza a sapte criterii: lipsa oboselii, apetitul bun, somnul bun, memoria buna, umorul bun, precizia gandirii si actiunii si recunostinta.

Oshawa a pus bazele unei diete care se bazeaza pe conceptul energiilor yin si yang, doua forte opuse, dar complementare, care influenteaza viata. Aceste energii trebuie mentinute intr-o stare de echilibru, pentru a pastra sanatatea corpului si a mintii. Oshawa sustine ca acest luctu este posibil si prin alimentatie.

In prezent, alimentatia macrobiotica mai este cunoscuta si ca arta longevitatii si a reintineririi, deoarece este pur si simplu un mod de viata si, de-a lungul anilor, ea a fost folosita pentru a vindeca multe boli, inclusiv cancerul.

Regimul Oshawa – Ce presupune

Oshawa a pus bazele unui sistem de dieta de 10 zile in care se consuma doar cereale Yang (grau, orez, orz, ovăz, secara, mei si hrisca). Acest tip de regim are beneficii incredibile pentru organismul nostru.

Astfel, tot ce trebuie sa faci este sa urmezi aceasta dieta 10 zile, putand fi reluata dupa o pauza de 3-5 zile. Totusi, oricat de simpla ar parea aceasta dieta, trebuie sa stiti ca necesita multa ambitie si determinare. Numita de unii „cea mai grea dieta din lume” este cu adevarat una interesanta, deoarece promite mult mai mult decat o dieta obisnuita.

Dupa cum am spus, timp de 10 zile, meniul dumneavoastra trebuie sa contina doar grau, orez, hrisca si mei, in orice combinatie sau proportie, fierte sau coapte, iar singurul condiment admis este sarea grunjoasa, iar ca lichid doar apa.

Atentie! Este posibil ca la inceputul acestui regim sa apara, mai ales la cei care au acumulat de-a lungul vietii multe toxine, reactii fiziologice mai neplacute, din cauza purificarii intensive si a dezintoxicarii masive a corpului. Totusi, nu renuntati, deoarece acestea vor disparea repede. De asemenea, trebuie sa aveti grija dupa cele 10 zile. Urmeaza perioada de reacomodare si sub nicio forma nu se va trece brusc la o alimentatie grea bazata pe carne sau lactate. Trecerea se va face lent, introducand in primele 2-3 zile fructe, supe usoare din legume, legume fierte sau gatite la aburi si ceaiuri. Apoi, dupa aceste 2-3 zile se va trece gradat la alimentatia uzuala, dar recomandarea este sa se pastreze o alimentatie sanatoasa.

Regimul Oshawa – Beneficii pentru sanatate

  • Regimul Oshawa are efecte de reechilibrare si vindecare in foarte multe boli (diabet, epilepsie, astm, reumatism, boli de inima, scleroza in placi, labilitate psihica, inclusiv cancer);
  • Inca din primele zile de regim se resimte o crestere a nivelului de energie si a poftei de viata;
  • Elimina toxinele. Aceasta dieta este una puternic detoxifianta;
  • Scade cantitatea de radicali liberi din sange, fiind extrem de eficient in tratamentul cancerului si in eliminarea oricaror tumori;
  • Ajuta la o limpezire si o claritate considerabila a mintii;
  • Digestia devine mult mai buna;
  • Secretiile hormonale sunt reglate;
  • Tenul devine curat si luminos, ochii vii si stralucitori, iar forta si pofta de viata sunt mult amplificate;
  • Este imbunatatit controlul asupra energiei vitale si al celei sexuale, ajutand la vindecarea impotentei;
  • Ajuta la slabit, normalizand greutatea si armonizeaza forma corporala;
  • Creste rezistenta la temperaturi extreme cald-rece, iar secretiile rezultate in urma transpiratiei se reduc si au un miros mai putin intens.

Iata cum ar putea arata meniul pentru urmatoarele 10 zile:

Ziua 1:

  • mic dejun: orez brun fiert
  • pranz: un aluat de faina integrala de grau, intinsa pe o tava si asezonata cu mei
  • cina: grau fiert cu sare, care a fost lasat la inmuiat

-Ziua 2:

  • mic dejun: jumatate de ceasca de hrisca in apa fierbinte
  • pranz: jumatate de ceasca de grau inmuiat prajit in tigaie cu putina sare
  • cina: o jumatate de ceasca de grau fiert cu orez brun
  • Intre mese – cantitati mari de apa

Ziua 3:

  • mic dejun: se poate repeta de la o zi la alta
  • pranz: se poate servi mamaliga de mei cu sare
  • cina: orez brun cu jumatate de ceasca de grau

Ziua 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

  • In urmatoarele zile meniul se va baza pe aceleasi patru cereale: grau, orez, mei si hrisca.

Vezi si: Regimul flexitarian. De ce este considerata cea mai buna dieta pentru om si pentru mediu

Daca iti plac articolele noastre si vrei sa ne fii alaturi si pe Facebook, te asteptam sa te alaturi comunitatii printr-un Like:

You may also like...