Laptele de bivolita, excelent pentru bolile de inima, circulatie si tensiunea arteriala

Laptele-de-bivolita-excelent-pentru-circulatie-si-tensiune-arteriala

Laptele de bivolita nu este un tip popular de lapte si nu este folosit peste tot in lume. Dar acest tip de lapte are multe beneficii pentru sanatate, cum ar fi protejarea inimii, scaderea tensiunii arteriale, stimularea circulatiei, construirea oaselor puternice si promovarea cresterii. Cand vorbim despre lapte ne gandim de obicei la laptele de vaca. Multi dintre noi nu stim ca laptele de bivolita exista si este bun. Dar, de asemenea, sunt multi oameni care doresc sa bea acest tip de lapte. In Asia si India exista multe varietati diferite de bivoli si acolo acest tip de lapte este in dieta primara. In ultimii ani, numarul persoanelor care incep sa consume lapte de bivola este in crestere. Exista multe cercetari stiintifice in care este dovedit ca acest tip de lapte are multe beneficii pentru sanatate. Este bogat in vitamina A, fosfor, calciu, proteine, fier si multe alte componente. Dar, de asemenea, trebuie sa stiti ca acest tip de lapte are cantitati mai mari de grasime in comparatie cu laptele de vaca.

Laptele de bivolita are un nivel relativ scazut de colesterol, dar din nou mai multe calorii si grasimi in comparatie cu laptele de vaca. Laptele de bivolita este utilizat in mod vizibil in tarile din Asia de Sud, considerand India, China si Pakistanul ca fiind cei mai mari producatori. Deoarece este extrem de nutritional, este mai bogat in calciu si proteine ​​decat laptele de vaca si are mai putin colesterol si sodiu. Laptele de bivolita este minunat pentru oase sanatoase, sanatate dentara si sanatate cardiovasculara. Este, de asemenea, o sursa buna de minerale, cum ar fi magneziu, potasiu si fosfor. Are, de asemenea, un continut mult mai mare de vitamina A decat laptele de vaca (ceea ce ii confera culoarea alba laptoasa, spre deosebire de galbenul cremos).

Laptele de bivolita are multe beneficii pentru gatit. Este bogat in grasimi, ceea ce il face atat de cremos si gros. De asemenea, pastreaza mai mult decat alte soiuri de lapte si este mai rezistent la caldura. Produsele din lapte de bivolita sunt, de asemenea, cu un randament ridicat, astfel incat, desi bivolitele produc mai putin lapte, fiecare litru merge mult mai departe in bucatarie.

Valoare nutritionala

In afara de gustul lui dulce, laptele de bivolitaa este o sursa buna de nutrienti, vitamine si minerale. Consumul a 250 de ml de lapte de bivolita ofera 16,81 g de grasimi totale, 412 mg de calciu, 285 mg de fosfor, 0,88 µg de vitamina B-12, 0,329 mg de vitamina B2, 129 µg de vitamina A, 9,15 g de proteine, 76 mg de magneziu, 0,122 mg de cupru, 0,127 mg de vitamina B1 si 12,64 g de carbohidrati. Mai mult, multi aminoacizi 0,129 g de triptofan, 0,444 g de treonina, 0,495 g de izoleucina, 0,889 g de leucina, 0,683 g de lizina, 0,237 g de metionina si 0,117 g de cistina se gasesc in 250 de ml de lapte de bivola.

Laptele de bivolita a devenit aliment pentru majoritatea populatiei mondiale. India si alti asiatici au produs acest lapte ca substitut al laptelui pentru alte specii. Multi oameni solicita laptele de bivolita in unele zone si-au incurajat cercetatorii sa examineze continutul de nutrienti din interior.

Inima si oase mai sanatoase cu un consum regulat de lapte de bivolita

In comparatie cu laptele de vaca, laptele de bivolita contine mai putin colesterol, ceea ce este un lucru bun pentru oricine este preocupat de sanatatea cardiovasculara. Avand in vedere epidemia raspandita de boli cardiovasculare, ateroscleroza, atacuri de cord si accidente vasculare cerebrale in intreaga lume, adaugarea la dieta a laptelui de bivolita si reechilibrarea colesterolului nu este o idee proasta.

Se pare ca laptele de toate soiurile este destul de bine cunoscut pentru impactul sau asupra rezistentei si dezvoltarii oaselor. Dupa cum se dovedeste, laptele din bivolite are de fapt mai mult calciu decat laptele de vaca, ceea ce il face si mai bun pentru prevenirea osteoporozei si a rezistentei si rezistentei osoase generale. Aceasta se adauga numarului de alte minerale esentiale gasite in laptele de bivolita, inclusiv cuprul, manganul, fosforul si zincul.

Cercetarile au aratat ca laptele de bivolita are, de asemenea, un continut ridicat de proteine. De fapt, are cu aproximativ 10% mai multe proteine ​​decat laptele de la vaca. Aceasta este o veste buna pentru cresterea si dezvoltarea copiilor si adolescentilor, precum si a adultilor, avand in vedere ca proteinele sunt necesare pentru aproape fiecare proces corporal. Laptele de bivolita ofera, de asemenea, proteine ​​complete, care sunt extrem de valoroase si pot fi transformate in energie utilizabila sau aplicate pentru repararea si cresterea corpului.

Tensiunea arteriala si sistem imunitar intarit

Acesta nu este un avantaj bine cunoscut al laptelui de bivolita, deoarece continutul de potasiu al acestui soi de lapte este adesea ignorat. Cu toate acestea, in laptele de bivolita exista mai mult potasiu decat laptele obisnuit de vaca si, din moment ce potasiul functioneaza ca vasodilatator, laptele de bivolita va poate ajuta sa scadeati tensiunea arteriala. Prin reducerea tensiunii asupra vaselor de sange si a arterelor, laptele de la bivolite ajuta la prevenirea dezvoltarii aterosclerozei si a altor complicatii coronariene.

Laptele de bivolita contine o cantitate buna de vitamina A si vitamina C, iar aceste doua vitamine sunt esentiale pentru functionarea sistemului nostru imunitar si pentru protectia generala a corpului. Ambele vitamine actioneaza ca antioxidanti, curatand organismul de radicalii liberi periculosi si toxinele care pot provoca boli cronice. In plus, vitamina C incurajeaza sistemul imunitar sa produca mai multe celule albe din sange, prima linie de aparare pentru organism. Zincul si alte urme de minerale din acest soi de lapte actioneaza ca antioxidanti si stimulatori ai sistemului imunitar.

Anemia este termenul formal pentru deficienta de fier si aceasta este o problema majora pentru oamenii din intreaga lume. Un remediu excelent pentru aceasta afectiune sunt alimentele bogate in fier, deoarece fierul este o componenta importanta a celulelor rosii din sange. Prin cresterea numarului de eritrocite in organism, puteti creste circulatia, ceea ce stimuleaza oxigenarea la extremitati si sisteme de organe, mentinandu-le functionand la capacitate maxima. De asemenea, accelereaza vindecarea si cresterea noilor celule si tesuturi.

Daca iti plac articolele noastre si vrei sa ne fii alaturi si pe Facebook, te asteptam sa te alaturi comunitatii printr-un Like:

You may also like...