Cum arata trei mese sanatoase si usor de preparat intr-o singura zi

Cum arata trei mese sanatoase si usor de preparat intr-o singura zi

In ziua de azi, stilul de viata sedentar si mancarea nepotrivita fac ca tot mai multi oameni sa aiba cateva kilograme in plus si chiar sa prezinte risc de obezitate. Noi va recomandam trei mese sanatoase pe care sa le serviti intr-o singura zi si sa nu riscati sa va ingrasati.

Tot mai multi oameni incearca sa fie atenti la dieta si la kilograme, iar acest lucru se face in primul rand prin atentie sporita la ceea ce mancam. Ne-am gandit sa va recomandam si noi trei mese pe care sa le mancati intr-o zi fara sa va ingrasati.

Desigur, pe langa mancarea sanatoasa trebuie sa faceti si sport, sa va hidratati bine si intre mese sa nu consumati snacksuri. Sfatul tuturor nutritionistilor e ca atunci cand simtit nevoia sa mai mancati o gustare intre mese sa apelati la un fruct: poate fi o banana, un mar, in aceasta perioada gasiti o multime de fructe in piete, pepene rosu sau galben, caise sau piersici si multe altele. Aveti de unde alege.

Micul dejun

Nu sariti niciodata peste micul dejun. E foarte cunoscuta vorba ca ‘micul dejun e cea mai importanta masa a zilei’. La micul dejun va luati doza de energie care sa va ajute sa incepeti ziua in forta si sa fiti productivi.

Astfel, chiar daca multe diete nu recomanda painea, noi zicem ca daca puneti la prajitorul de paine doua felii si mai puneti alaturi una, doua felii de mezeluri, o frunza de salata, o bucata de ardei si o cana de lapte, cafea sau ceai, aveti parte de un mic dejun rapid si sanatos. De preferat sunt mezelurile in care materia prima este parte anatomica, sunca, muschi, pastrama, nu mezelurile din amestecuri tocate precum salamurile sau parizerul.

Pranz

Pranzul trebuie sa fie consistent, e masa de la mijlocul zilei si trebuie servita undeva intre orele 13-14. Daca vreti sa mancati satios, consistent dar si sanatos, noi va recomandam sa gatiti pui copt la multicooker. E usor de facut si rapid. Puteti sa puneti un pui intreg, il crestati si adaugati usturoi pentru o savoare delicioasa, condimentati, doar se stropeste puiul cu ulei si se adauga putin vin alb. Deasupra se mai poate pune busuioc maruntit.

Din meniu se alege functia Bake, temperatura setata la 150 de grade si un timp de 55 de minute. Langa pui mai puteti pune cativa cartofi

Cina

Se spune ca micul dejun sa-l iei singur, pranzul cu prietenii, iar cina sa o dai dusmanilor. Va recomandam sa mancati usor la cina si niciodata mai tarziu de ora 20.

Ultima masa a zilei poate sa consta intr-o farfurie de ciorba cu carne de pasare pentru ca are si un amestec echilibrat de legume, carne si apa care hidrateaza si hraneste, tine de foame si nu ingrasa.

O alta varianta ar fi un beste gatit la aburi cu broccoli sau spanac sotat pentru ca se digera foarte usor. Nu trebuie sa supra solicitati sistemul digestiv pe timpul noptii.

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.