Cele mai importante beneficii ale visinelor, fructe excelente pentru slabit

cele-mai-importante-beneficii-ale-visinelor

Se presupune ca visinul (Prunus cerasus) a inceput ca hibrid natural intre Prunus avium si Prunus fruticosa in Platoul Iranului sau in Europa de Est si a produs o noua specie distincta. Se spune, de asemenea, ca a provenit din sud-estul Europei intre Rusia si Turcia.

In prezent, visinele sunt unule dintre fructele cele mai cautate din America si nu numai. Consumul a 155 grame de visine ofera 0,161 mg de cupru, 15,5 mg de vitamina C, 99 µg de vitamina A, 0,174 mg de mangan, 2,5 g de fibre dietetice totale, 0,5 mg de fier, 268 mg de potasiu si 0,068 mg de vitamina B6.

Cele mai importante beneficii ale visinelor

Beneficii pentru ochi. Vitamina A este esentiala pentru a proteja suprafata ochilor si pentru a oferi o vedere mai buna. Cercetarile au descoperit ca picaturile oculare lubrifiante care contin vitamina A au fost eficiente pentru tratamentul sindromului de ochi uscat, precum si pentru un tip particular de inflamatie a ochilor, numita cheratoconjunctivita limbica superioara. Visinele sunt bogate in vitamina A, care ajuta la protejarea ochilor si pentru o vedere mai buna.

Vitamina A impreuna cu alte vitamine antioxidante ajuta la scaderea riscului de degenerare maculara. Persoanele cu risc ridicat care au luat vitamine multiple precum Vitamina A, C, E, zinc, cupru au avut zilnic un risc redus cu 25% de degenerare maculara.

Stimularea creierului. Visinele stimuleaza creierul. Continutul de cupru trebuie sa fie in proportie corecta, deoarece prea mult cupru nu este bun pentru creier. Cuprul are o functie de control in creier; prin urmare, cantitatea de suplimente de visine trebuie echilibrata.

Cercetarile au scos la iveala o legatura directa intre continutul de cupru din creier si gandirea creativa, aratand ca cuprul permite cailor neuronale sa se dezvolte in moduri unice.

Reduce bolile de inima si diabetul. Cercetarile efectuate pe persoane care au combinat pulberera de visine la dieta bogata in grasimi, au scos la iveala faptul ca acestea nu au luat in greutate. Si sangele a afisat niveluri mult mai mici de molecule, ceea ce indica tipul de inflamatie care a fost legata de bolile de inima, precum si diabetul. In plus, au avut niveluri de colesterol si trigliceride in sange semnificativ mai scazute decat celelalte.

Persoanele obeze care au consumat pulbere de visine nu au mai luat in greutate ca atunci cand nu consumau visine.

Contin antioxidanti. Substantele care confera visinelor culoarea lor rosie ar putea ameliora durerea mult mai bine decat aspirina si, de asemenea, pot oferi o protectie antioxidanta comparabila cu suplimentele disponibile comercial, precum vitamina E. Cercetarile sugereaza ca un consum zilnic de visine ar putea reduce bolile cardiovasculare sau cronice legate de inflamatie, artrita si guta la om.

Risc redus de accident vascular cerebral. Milioane de persoane sunt expuse riscului de diabet sau boli de inima. O dieta care contine visine ar putea fi mai buna decat recomandarea medicamentelor prescrise de medic. Cercetarile sugereaza ca visinele nu ofera doar beneficii cardiovasculare comparabile cu medicamentele recomandate, dar, in plus, pot reduce si riscul de accident vascular cerebral, chiar si atunci cand sunt consumate alaturi de aceste medicamente.

Medicamentele prescrise recupereaza perspectivele anumitor factori de risc, dar au prezentat si efecte secundare nedorite. Dar visinele au avut un efect pozitiv chiar si atunci cand au fost combinate cu medicatia fara niciun efect negativ, se arata intr-un studiu.

Controlul greutatii. Selectia corecta a carbohidratilor, ci nu renuntarea totala, va ajuta, de fapt, sa reduceti greutatea. Dieta bogata in fructe, legume si alimente fibroase va ajuta, de fapt, sa pierdeti in greutate. Aportul minim de visine este de asemenea benefic pentru a reduce greutatea corporala in mod eficient.

Daca iti plac articolele noastre si vrei sa ne fii alaturi si pe Facebook, te asteptam sa te alaturi comunitatii printr-un Like:

You may also like...