Cele mai bune exercitii pentru pectorali la barbati

Exercitiile si miscarea, in general, este un lucru necesar, mai ales la barbati. Armonia corpului se obtine cu regularitate, rabdare si putin timp alocat ingrijirii de sine. Iata cele mai bune exercitii pentru pectorali la barbati.

Cu siguranta, pentru a obtine pectorali si umeri exemplari, miscarea de impingere este una dintre cele mai apreciate si cunoscute. Impingerea lucreaza concomitent pectoralii, tricepsul si partea din fata a umerilor.

Cele mai bune exercitii pentru pectorali la barbati – simple si eficiente pentru un piept pompat

Un exrecitiu usor de lucrat si de invatat este cel in care stai intins pe spate si impingi bara. Daca vrei sa lucrezi cu greutati mai mari, impinsul din culcat este o metoda foarte buna pentru a dezvolta pectoralii. Este o metoda preferata de multi, mai ales ca se poate adauga greutate incet-incet pentru a creste masa musculara.

Este un exercitiu ce trebuie facut alaturi de cineva care sa te ajuta sa poti ridica greutatea si la ultimele repetari. Este de preferat sa faci exercitiile cu greutate mai mare, tocmai pentru ca se fac un numar mic de repetari pe set. Schimbarea distantei dintre palme la fiecare repetare te va ajuta sa dezvolti tot pieptul.

exercitii 1 staiinforma.ro

Un alt exercitiu la fel de eficient este impingerea din inclinat cu bara dreapta sau cu gangtere. Pentru a lucra pectoralii, banca nu trebuie sa fie prea inclinata. Acest exercitiu te ajuta sa obti masa musculara mult mai rapid, mai ales daca alegi sa faci cu greutate mai mare. O greutate mare pune stres pe parte de sus a pieptului, exact zona pe care vrei sa o dezvolti cel mai mult. Schimbarea ungiului bancii te va ajuta sa lucrezi toti muschii pectoralilor. Vezi si: Maca pentru barbati: 7 beneficii ale unei radacini peruane extraordinare

exercitii 2

Cele mai bune exercitii pentru pectorali la barbati – impinge si trage

Miscarea de impingere la aparatul de lucrat pieptul. Are multe beneficii acest exercitiu, mai ales pentru pectorali, cel mai important este ca poti incetini miscarea negativa pentru ca astfel muschiul sa stea in tensiune mai mult timp. Acest lucru ajuta la o crestere in masa mai buna. Poti face acest exercitiu la fel de usor atat cu greutate mai mare, cat si cu greutate redusa. Este un exercitiu excelent de facut la sfarsitul antrenamentului, deoarece pompeaza pieptul.

Un alt exercitiu excelent este pec deck. Tine picioarele pe podea la distanta paralela cu umarul. Cu spatele ferm pe scaun, ridica bratele pana ajung la nivelul umarului (unghiul coatelor trebuie sa fie intre 75 si 90 de grade). Aseaza coatele pe centrul placutei pe aripile masinii. Cu miscare usoara si lenta, impinge aripile impreuna, oprindu-se chiar inainte de a le atinge.

Alt exercitiu eficient pentru pectorali. Se incepe acest exercitiu fie cu picioarele plantate in sold, fie cu unul in fata celuilalt, ca si cum ati merge. Prindeti manerul rotii cu mainile drepte si orientate spre interior, asigurandu-te ca mainile sunt sub umeri, iar coatele sunt indoite putin. Asigura-te ca miscarile sunt incetinite si controlate – fara batai de cap – cand aduci mainile impreuna si extinzi bratele. Pentru un arc mai larg si mai multa rezistenta, misca mai intai bratele si apoi unul spre celalalt, pentru a trece o mana peste cealalta. Adu-ti bratele incet inapoi in pozitia de plecare cu control. Nu lasa bratele sa se intoarca de-a lungul umerilor.

Sursa foto: staiinforma.ro

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.

Daca iti plac articolele noastre si vrei sa ne fii alaturi si pe Facebook, te asteptam sa te alaturi comunitatii printr-un Like:

You may also like...