Cele mai bune exercitii care te mentin in forma. Le poti face acasa

Cele-mai-bune-exercitii-care-te-mentin-in-forma

Pentru a face miscare, nu inseamna ca ar trebui sa incepeti sa cautati un abonament bun la cea mai apropiata sala de sport. Oricine poate face miscare in propria casa si isi poate pastra corpul in forma. Aceasta metoda a fost una dintre variantele cele mai bune pentru sportivi pe perioada pandemiei. Iata cele mai bune exercitii care va mentin in forma.

O dieta adecvata combinata cu un antrenament adecvat va poate mentine intotdeauna in forma. Exercitiile pe tot corpul va fac sa fiti mai apti din punct de vedere functional si puteti sa desfasurati activitati mai regulate.

Genuflexiuni: Acest exercitiu va ofera un corp puternic. De asemenea, va intareste spatele si functioneaza la fel si pentru spate. Puteti face genuflexiuni pe propria greutate corporala oriunde. Daca intentionati sa faceti exercitiul mai provocator, adaugati cateva greutati. Diferitele forme de genuflexiuni sunt genuflexiuni cu un singur picior.

Metoda – Stati cu picioarele largite la sold. Acum indoiti genunchii si impingeti soldurile in spate, astfel incat coapsele sa fie paralele cu podeaua. Tineti nucleul ocupat, astfel incat spatele sa ramana drept. Ridicati-va din nou in picioare strangandu-va fesierii si reveniti la pozitia initiala. Continuati exercitiul timp de treizeci de secunde.

Burpee: In timp ce efectuati acest exercitiu complet, nu aveti nevoie decat de propria greutate corporala. Acest exercitiu este un exercitiu corporal excelent si va intareste corpul ca niciun alt exercitiu. Acest exercitiu este favoritul multora si este cea mai buna optiune pentru a va forma rapid.

Metoda – Mai intai, stati in picioare, apoi treceti in pozitia ghemuit cu palmele asezate pe podea in fata. Acum impingeti picioarele inapoi intr-o pozitie de impingere si coborati corpul, astfel incat pieptul sa atinga solul. Apoi, sariti imediat si reveniti la pozitia initiala ghemuit cu mainile pe podea. In timp ce sarti, bateti din palme pentru acea energie suplimentara. Repetati acest exercitiu timp de treizeci de secunde.

Step Ups: Acesta este un alt exercitiu excelent pentru intarirea picioarelor si a muschilor. La fel ca la urcarea scarilor, asezati o cutie ridicata sau stati pe o scara de aterizare si efectuati antrenamentul. Acest exercitiu ajuta, de asemenea, la consolidarea rezistentei si la cresterea ritmului cardiac. Adaugati greutati la picioare pentru a face activitatea mai provocatoare.

Metoda – Trageti umarul in spate si mentineti abdomenul drept in timp ce stati in fata unei scari sau a unei cutii ridicate. Acum ridicati piciorul stang pe cutie si calcati-o. Nu uitati sa pastrati picioarele plate. Acest exercitiu trebuie continuat timp de un minut, cu ambele picioare antrenate.

Tractiuni: Acesta este cel mai bun exercitiu pentru partea superioara a corpului si nu numai ca functioneaza pentru umeri, brate si spate, dar va intareste si abdomenul. Initial, nu este usor sa efectuati un astfel de exercitiu, dar practicandu-l, pana la urma veti reusi. Necesita o forta imensa si, in acest proces, veti deveni mai puternici.

Metoda – Initial, puteti pur si simplu sa va agatati de o bara de tractiune, cu mainile orientate in sus si umerii inapoi. Pieptul trebuie sa fie vertical. Incet va puteti tine picioarele incrucisate, apoi sa va trageti in sus, astfel incat barbia sa atinga bara. Nu renuntati daca va confruntati cu un esec la primele antrenamente. Cu practica, veti putea efectua acest antrenament.

Flotari: Ca antrenament, flotarile sunt foarte provocatoare. Functioneaza pentru abdomen, spate, piept, umeri, fesieri si chiar muschii picioarelor. Cea mai buna parte a flotarilor este ca o puteti face oriunde, fara a avea nevoie de un spatiu adecvat.

Metoda – Asezati-va in pozitie de scandura, cu umerii peste maini. Acum strangeti umerii, antebratele si fesierele si coborati-va pana cand pieptul atinge solul. Pastrati coatele in imediata apropiere a corpului in timp ce efectuati acest exercitiu. Impingeti-va in pozitia de scandura si repetati exercitiul. Initial, incepeti sa faceti acest exercitiu timp de un minut. Mariti timpul pe masura ce va obisnuiti.

Dip: Daca trebuie sa lucrati simultan pe umeri, triceps, piept si abdomen, scufundarile sunt cel mai bun exercitiu. La fel ca in toate exercitiile complete ale corpului, initial, ar fi putin dificil de efectuat, dar, in general, il veti obtine foarte curand.

Metoda – Stati intre doua bare paralele sau cu mainile pe un scaun. Tineti barele cu mainile drepte si incercati sa va ridicati deasupra solului punand presiune deplina pe umar si pe antebrate. Pastrati umerii inapoi si pieptul ridicat in timp ce efectuati exercitiul. De asemenea, nu uitati sa va pastrati picioarele intr-o postura incrucisata. Acum readuceti-va in pozitia initiala si repetati.

Salt fandat: Acest exercitiu nu numai ca va arde grasimile de pe picioare, dar creste si ritmul cardiac. Salturile fandate va provoaca abilitatile de echilibrare a corpului si sunt un exercitiu complet.

Metoda – Incepeti cu genunchii atingand podeaua intr-o pozitie de lovitura, cu un picior intins in spate si celalalt picior indoit in fata. Acum sariti si, in timp ce sariti, schimba pozitiile piciorului. Efectuati acest exercitiu cu cat de multa viteza puteti si nu uitati sa va mentineti spatele drept.

Salturi pe cutie: Saritul este intotdeauna distractiv si, daca exersati pe o cutie, este excelent pentru conditionarea corpului, rezistenta si pregatirea pentru orice sport in care saritul este o cerinta. Salturile pe cutie ajuta si la arderea caloriilor si la cresterea temporara a ritmului cardiac.

Metoda – Stati in fata unei suprafete ridicate si sariti pe ea cu ambele picioare si apoi indreptati-va picioarele. Acum sariti inapoi la pamant si sariti imediat inapoi pe cutie. Repetati acest exercitiu pentru un minut.

Daca iti plac articolele noastre si vrei sa ne fii alaturi si pe Facebook, te asteptam sa te alaturi comunitatii printr-un Like:

You may also like...