Ceaiuri si suplimente alimentare sanatoase pe care trebuie neaparat sa le introduci in alimentatia ta

Exista o multime de suplimente alimentare in ziua de astazi care au parte de foarte multa reclama, insa nu toate sunt cu adevarat necesare pentru corp. Am facut o scurta selectie si le-am gasit pe cele mai bune suplimente alimentare, dar si ceaiurile pe care chiar merita sa le introduci in alimentatia ta.

Suplimentele alimentare si ceaiurile sanatoase pot compensa o dieta saraca in vitamine si minerale dar si lipsa acestora din alte motive din corp. Nu este indicat sa iei suplimente cu vitamine in permanenta, chiar daca sunt naturale, pe termen lung pot avea consecinte asupra corpului, insa in anumite perioade ale anului, cum e sezonul rece, e bine sa ii oferi corpului un mic ajutor.

Suplimente alimentare – Spirulina

Spirulina e un supliment alimentar ce poate fi introdus in dieta zilnica. Spirulina e o alga de culoare verde-albastra, culoare data de cei doi pigmenti din structura sa celulara: clorofila si ficocianina.

Spirulina ajuta la echilibrarea sistemului imunitar, reducerea stresului oxidativ, detoxifierea si refacerea organismului, reducerea manifestarilor in reactii alergice, reducerea senzatiei de foame, echilibrarea pH-ului in organism, dar si echilibrarea nivelului de hormoni tiroidieni prin aport de iod.

Spirulina pret – Acest supliment alimentar e foarte ieftin, 100 de capsule ajung sa coste in jur de 56 de lei.

Ceai de menta

Ceaiul de menta poate face minuni dupa o masa copioasa dar si in cazul indigestiilor, infectiilor gastrointestinale sau balonarii. Menta contine vitaminele A si C, fier, potasiu, magneziu, calciu si fosfor. Planta contine o cantitate importanta de antioxidanti care contribuie la protejarea celulelor impotriva stresului oxidativ.

Magneziu

Magneziul este un mineral esential si chiar daca el exista in multe alimente, calitatea proasta a solului in care sunt cultivate legumele face ca ele sa aiba diminuate aceste calitati nutritionale.

Este si unul dintre motivele pentru care multe persoane sufera de lipsa de magneziu. Se poate lua insa un supliment de magneziu care ajuta la hranirea musculaturii si oaselor, regleaza tranzitul intestinal, regleaza sistemul nervos, vasele sanguine si regleaza si glicemia.

Ceaiul de ghimbir

Alt ceai benefic in special in afectiunile digestive este ceaiul de ghimbir, insa el ajuta si in multe alte situatii, la prevenirea fermentatie gastrice, post ingestie alimentara, dar si la intarirea sistemului imunitar. Proprietatea lui cea mai importanta este ca poate combate greata si e un bun antivomitiv natural.

Se recomanda in special femeilor gravide care se confrunta cu asemenea probleme.

Probioticele

Nu in ultimul rand, probioticele sunt suplimentele alimentare care refac flora intestinala. Ele nu ajuta numai la buna functionare a intestinelor, ci imbunatatesc si starea generala de sanatate.

Instestinele ajuta la absorbtia nutrientilor si la sistemul imunitar, fiind esentiale pentru tot organismul. Probioticele ofera rezultate bune in timp scurt, atat pentru persoane sanatoase, dar si pentru cei care sufera de boli cronice sau degenerative.

*Acest articol este doar informativ. Pentru un diagnostic corect, va recomandam sa consultati si sfatul unui medic specialist.

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.

You may also like...