Ceaiuri care ajuta la concentrare

Ceaiuri care ajuta la concentrare. Fie ca avem nevoie de concentrare pentru munca psihica, fie ca trebuie sa ne concentram pentru un concurs ce ne pune la incercare rezistenta fizica, ceaiurile ajuta la concentrare, la o mai buna atentie si memorie. Consumate regulat, va veti imbunatati starea fizica si psihica, veti indeparta stress-ul acumulat zi de zi mult mai usor si veti experimenta o stare de bunadispozitie zilnica.

Ceaiuri care ajuta la concentrare – ginsengul si ginkgo biloba

Preparatele de baza de ginseng, inclusiv ceaiul, sunt recomandate pentru efectele multiple pe care le are: stimularea capacitatii fizice si mentale, a capacitatii de adaptare a organismului la conditiile defavorabile de mediu si suprasolicitare.

Datorita capacitatii tonice, energetice si de stimulent al activitatii cognitive, ginsengul este recomandat in special celor care depun activitate mentala intensa, dar si celor care isi doresc imbunatatirea puterii de concentrare. De asemenea, este foarte util si sportivilor de performanta.

Capacitatea imunostimulatoare si favorabile asupra memoriei, ginsengul este considerat un remediu excelent si in fenomenele de imbatranire. S-a constat ca malonilginsenozida Rb 1 are influenta pozitiva prin intarzierea procesului de imbatranire a celulelor neuronale, caracteristice varstei inaintate.

Ceaiul de ginkgo biloba. Principalele actiuni ale acestui ceai sunt: ameliorarea circulatiei cerebrale, prevenirea cefaleei si a vertijului, ameliorarea circulatiei periferice, antialergetic, tonic venos, antioxidant, capilarotrop. De aici rezulta si principalele recomandari ale extractelor pe baza de ginkgo biloba in deficiente ale memoriei, in tulburarile de concentrare, in stari depresive, in emotii puternice, in cefalee.

Ceaiuri care ajuta la concentrare – rozmarinul si ceaiul matcha

Rozmarinul este folosit mai ales in scop condimentar, insa este excelent si pentru afectiunile aparatului nervos, precum debilitate, stress, nevralgii, tulburari de concentrare. Ceaiul de rozmarin va va ajuta sa treceti cu bine de perioadele de surmenaj psihic sau fizic, de perioadele de stress si nervozitate.

Ceaiul de salvie este recomandat in special in perioada de menopauza, cand starile de nervozitate, anxietate si lipsa de concentrare sunt foarte des intalnite. Asadar, un ceai de salvie pe zi, ajuta la o concentrare si memorare mai buna, dar si la calmarea starilor de nervi, fiind un stimulent al functiilor creierului.

Ceaiul matcha, folosit ca energizant si stimulent al memoriei. Deoarece se consuma intreaga frunza verde, acest ceai ofera o mare energie si stimuleaza toate functiile creierului. Acest ceai este bogat intr-un aminoacid rar, L-teanina, care ajuta la cresterea capacitatii de concentrare si invatara, la memorare mai usoara, dand o senzatie de relaxare si calmare a intregului sistem nervos.

De ce apare dementa si ce poti face pentru preveni declansarea bolii

*Acest articol este doar informativ. Pentru un diagnostic corect, va recomandam sa consultati si sfatul unui medic specialist.

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.

Daca iti plac articolele noastre si vrei sa ne fii alaturi si pe Facebook, te asteptam sa te alaturi comunitatii printr-un Like:

You may also like...