Alimente pentru rinichi sanatosi. Consuma-le in mod regulat

Alimente-pentru-rinichi-sanatosi

Rinichii sunt printre cele mai importante organe din organism. Ei sunt responsabili cu eliminarea toxinelor periculoase si mentinerea organismului curat. Imbolnavirea rinichilor are grave consecinte asupra corpului, tocmai de aceea trebuie protejati. Iata, asadar, o lista cu alimente pentru rinichi sanatosi.

Ardei gras. Incarcat cu minerale esentiale, vitamine si alti nutrienti, ardeii grasi au beneficii remarcabile pentru sanatate. Legumele in forma de clopot au un continut scazut de calorii si un continut ridicat de apa. Veti gasi ardei gras in diferite culori, cum ar fi verde, portocaliu, rosu si galben. Ardeiul gras ar putea fi consumat in mai multe moduri pentru a va spori sanatatea.

Varza. Varza elimina toxinele, radicalii liberi, acidul uric si, de asemenea, purifica sangele, evitand dezvoltarea bolilor precum guta, reumatism, artrita, boli de piele, calculi renali si eczeme. Prezenta ridicata a vitaminei C si a sulfului in varza ofera acest efect detoxifiant. Varza si sucul de varza sunt excelente pentru a mentine rinichii sanatosi.

Usturoi. Usturoiul este un remediu natural la domiciliu, care este folosit pentru a vindeca afectiunile de sanatate. Se consuma proaspat sau gatit. Poate fi adaugat la mancare sau consumat singur. Impreuna cu utilizarea sa ca ingredient in alimente, ofera diferite beneficii pentru sanatate. Usturoiul crud este antibiotic cu proprietati antivirale si antiinflamatoare. Promoveaza sanatatea, sistemul imunitar si circulatia sangelui.

Peste gras. Somonul, tonul si alti pesti grasi au un continut ridicat de acizi grasi omega-3 si aduc un plus extraordinar oricarei diete.

Organismul nu poate produce acizi grasi omega-3, ceea ce inseamna ca trebuie sa provina din dieta. Pestii grasi sunt o sursa naturala excelenta a acestor grasimi sanatoase.

Dupa cum remarca Fundatia Nationala a Rinichilor, grasimile omega-3 pot reduce nivelul de grasimi din sange si, de asemenea, scad usor tensiunea arteriala. Deoarece tensiunea arteriala crescuta este un factor de risc pentru bolile renale, gasirea unor modalitati naturale de scadere a acesteia poate ajuta la protejarea rinichilor.

Alimente pentru rinichi – Cartofii dulci si fructele de padure reduc efectul sodiului asupra rinichilor

Cartof dulce. Cartofii dulci sunt similari cu cartofii albi, dar excesul de fibre le poate determina descompunerea mai lenta, rezultand o crestere a nivelului de insulina. Cartofii dulci contin, de asemenea, vitamine si minerale, cum ar fi potasiul, care pot ajuta la echilibrarea nivelului de sodiu din organism si la reducerea efectului acestuia asupra rinichilor.

Legume cu frunze verzi. Legume cu frunze verzi, cum ar fi spanacul, varza si conopida, contin o mare varietate de vitamine, fibre si minerale. Multi contin, de asemenea, compusi de protectie, cum ar fi antioxidanti. Sunt excelente pentru a mentine rinichii sanatosi.

Totusi, aceste alimente tind, de asemenea, sa aiba un continut ridicat de potasiu, deci este posibil sa nu fie adecvate persoanelor care urmeaza o dieta restrictionata sau celor care fac dializa. Vezi si: Antibioticul natural care trateaza problemele respiratorii si nu numai

Fructe de padure. Fructe de padure, care includ capsuni, afine si zmeura, sunt o sursa excelenta de numerosi nutrienti si compusi antioxidanti. Acestea pot ajuta la protejarea celulelor din corp de deteriorari. Fructele de padure sunt probabil o optiune mai buna decat alte alimente cu zahar pentru satisfacerea poftei de dulce.

Conopida. Conopida este o leguma versatila, un bun inlocuitor pentru alimente precum orezul, piureul de cartofi si chiar crusta de pizza. Conopida contine, de asemenea, o serie de substante nutritive fara a furniza prea mult sodiu, potasiu sau fosfor.

Rucola. Rucola este delicioasa si foarte buna pentru eliminarea toxinelor si pastrarea rinichilor sanatosi. Rucola este, in general, mai scazuta in potasiu decat alte legume, dar contine in continuare fibre si alti nutrienti benefici.

Ulei de masline. Uleiul de masline poate fi cel mai bun ulei de gatit din cauza tipului de grasime pe care il contine. Uleiul de masline are un continut ridicat de acid oleic, care este un acid gras polinesaturat care poate ajuta la reducerea inflamatiei in organism.

Albus de ou. Ouale sunt o proteina simpla, dar galbenusurile au un continut ridicat de fosfor. Persoanele care au probleme cu tinichii pot face oua sau omleta folosind doar albusurile.

Daca iti plac articolele noastre si vrei sa ne fii alaturi si pe Facebook, te asteptam sa te alaturi comunitatii printr-un Like:

You may also like...