6 metode de a ramane mereu optimist

A fi optimist este unul dintre cele mai importante lucruri pentru buna sanatate mentala si fizica. Starea pozitiva inseamna ca aveti o vibratie interna mai buna, atragand numai lucruri pozitive in viata!

Totusi, intalnirea cu persoane negative sau cu provocari poate influenta gandurile tale, deci poate fi foarte greu sa ramai optimist.

Avem 6 moduri de a va antrena creierul pentru a ramane pozitiv:

1. Recuperati-va subconstientul. Este extrem de important sa invatati sa eliberati negativitatea prinsa in interiorul vostru. Cea mai rea parte este ca toate lucrurile care s-au intamplat in trecut influenteaza prezentul. Ele pot sa va duca in jos si sa va inhibe potentialul!

Pentru a afla acele parti din interiorul vostru si pentru a construi un sistem de credinte afirmative, puteti incerca exercitii precum programarea neuro-lingvistica.

De asemenea, puteti incerca meditatia si hipnoterapia. Exista diferite metode care va pot ajuta. Gasiti-o pe cea potrivita pentru voi, indreptati-va spre trecut si eliberati-o!

2. Fiti pozitivi pentru a obtine lucruri pozitive. Potrivit diferitelor studii, atunci cand faceti lucruri bune pentru altii, aceasta va face sa va simtiti mai bine cu voi insiva. Facand lucruri mici pentru persoanele pe care le iubiti sau ajutand un strain va elibereaza de gandurile negative si va imbunatateste dispozitia.

Cand va simtiti neajutorati, faceti acte de caritate pentru alte persoane. Aceste fapte sa intre in obiceiul vostru, astfel va veti da seama ca unii duc o viata mult mai grea decat a voastra. In acest fel, veti scurta perioadele negative.

6 metode de a ramane mereu optimist – concentrati-va pe lucrurile pozitive

3. Concentrati-va pe lucrurile care va fac fericiti. Intotdeauna sa va concentrati asupra lucrurilor care va fac fericiti. Aceasta este una dintre cele mai bune modalitati de a va antrena creierul pentru a fi pozitiv. In fiecare dimineata, luati un notebook si scrieti cinci lucruri care va fac fericiti.

Ganditi-va la toate lucrurile care va fac fericiti, la lucrurile pe care le iubiti desprevoi insiva si despre viata voastra. Concentrati-va doar pe lucrurile vesele si veti vedea cat de fericiti veti fi!

4. Aveti grija de corpul vostru. Exercitiul, somnul si ceea ce mancati si beti au un impact mare asupra starii emotionale. Este foarte important sa obtineti suficiente vitamine, minerale si alti nutrienti. Deficienta vitaminelor este asociata cu depresia si anxietatea.

A nu se obtine un somn adecvat (8 ore) va va face sa va infuriati si va va face sa aveti ganduri si stari negative. Cu alte cuvinte, intotdeauna sa aveti grija de corpul vostru. In acest fel, veti gandi pozitiv si veti imbunatati starea mentala.

5. Faceti ce va place. De obicei, oamenii sunt blocati la munca, pretinzand ca nu au suficient timp sa faca lucrurile pe care le iubesc. De fapt, asta ne face sa ne simtim prost – adevarul este ca nu ne facem timp pentru lucrurile pe care le iubim.

Intotdeauna sa va faceti un pic de timp pentru lucrurile pe care le adorati, de la citit 3 pagini pe zi la alergat doua ture de bloc sau parc. De exemplu, programati-va ca macar o ora in fiecare zi sa fie dedicata lucrurilor pe care va place sa le faceti!

6. Transformati negativul in pozitiv. Trebuie sa va antrenati creierul pentru a vedea lucrurile pozitive. La inceput, puteti intampina dificultati in a gasi binele din orice rau.

Cand ati experimentat ceva rau, inseamna ca ceva mai bun este pe drum, invatati din orice esec si nereusita, bucurati-va pentru toate experientele de viata prin care treceti si incercati sa va abtineti sa va plangeti de mila, deoarece, cineva in apropiere poate fi mai rau ca voi.

Ori de cate ori intampinati un regres, transformati-l intr-o oportunitate! Aceste modalitati va vor transforma gandirea negativa intr-una pozitiva, iar cu gandurile pozitive veti atrage intotdeauna lucruri pozitive in viata voastra!

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.

You may also like...