5 motive sa faci exercitii dimineata devreme

5-motive-sa-faci-exercitii-dimineata-devreme

Exista multe motive pentru care sa va ridicati si sa va miscati corpul dimineata, este aproape o necesitate. Un antrenament dimineata devreme ofera numeroase beneficii, atat pentru sanatate, cat si pentru programul zilnic, pe care exercitiile fizice in alte momente ale zilei pur si simplu nu le pot oferi.

Da, este nevoie de disciplina sa va treziti devreme. Si da, trebuie sa fiti concentrati pe realizarea unui antrenament eficient, nu doar sa parcurgeti ritmurile intr-o stare asemanatoare cu a zombilor.

Este nevoie doar de putin timp si practica inainte ca miscarea de dimineata sa devina obisnuinta. O modalitate de a face acest lucru cu usurinta, fara probleme este sa adaugati la exercitii si un obicei de a face dus. Acest lucru va produce relaxare inainte de o zi lunga de lucru.

Aveti nevoie de convingere cu privire la motivul pentru care merita acest efort suplimentar? Sa aruncam o privire mai atenta asupra catorva dintre beneficiile exercitiului fizic dimineata devreme.

Antrenamentele de dimineata va imbunatatesc metabolismul

Consumul excesiv de oxigen dupa exercitii (EPOC) este un cuvant bine stiut in industria fitnessului. Practic inseamna ca organismul arde mai multe calorii dupa antrenament, chiar si atunci cand stati la birou sau cand conduceti masina. Un studiu a aratat ca participantii au ars 190 de calorii in plus in cele 14 ore de dupa exercitiu, in comparatie cu cei care nu au facut exercitii deloc!

Asadar, rutina de exercitii de dimineata va arde mai multe calorii pe parcursul zilei. In plus, o rutina de antrenament de buna dimineata va va ajuta sa cultivati consecventa.

Antrenamentul dimineata va asigura ca nu va intrerupeti programul de antrenament cu alte articole zilnice care pot parea mai presante. De exemplu, daca faceti miscare seara, riscati sa intarziati de la munca, sa va simtiti supraincarcat cu treburi care trebuie facute si altele asemenea.

Exercitiile de dimineata va imbunatatesc energia fizica si mentala

Miscarea poate fi o sursa extraordinara de energie, lucru de care multi dintre noi avem nevoie atunci cand ne incepem ziua. Dar, dincolo de asta, s-a demonstrat ca exercitiile de dimineata imbunatatesc concentrarea si abilitatile mentale toata ziua. Nu numai ca va veti simti mai atenti, dar veti avea mai multa energie dupa antrenament, iar mintea va fi gata sa-si asume orice sarcini din acea zi.

Cercetarile bazate pe un test de performanta cognitiva proiectat de Stanford au masurat eficacitatea exercitiului pentru a „trezi” mintea, iar rezultatele arata ca face o treaba mai buna decat cafeaua.

Trezirea dimineata devreme pentru a face miscare va imbunatateste disciplina personala. La fel ca orice obicei, dezvoltarea disciplinei pentru a va ridica si a face miscare dimineata devine mai usoara cu timpul.

Poate cel mai important, este probabil ca aceasta disciplina se va revarsa si in alte domenii ale vietii tale. La urma urmei, daca faceti tot posibilul sa faceti exercitii fizice in fiecare dimineata, asocierea acestui lucru cu o alimentatie mai sanatoasa va ajuta sa va mentineti mereu in forma.

O rutina de exercitii de dimineata va va ajuta sa dormiti mai bine

Trezirea dimineata devreme pentru a face miscare va va ajuta sa dormiti mai bine. Corpul se va bucura de un sentiment sanatos de oboseala la sfarsitul zilei si va fi gata sa doarma. Spune-ti ramas bun de la insomnii si intoarcerea pe toate partile si un somn nelinistit!

Exercitiile de dimineata nu numai ca imbunatatesc durata somnului de care va veti bucura, ci si calitatea somnului, promovand cicluri de somn mai profunde.

Exercitiul de seara poate avea efectul opus. Exercitiul este o forma de stres, iar corpul reactioneaza la stres prin eliberarea de hormoni, inclusiv adrenalina. Deci, daca faceti seara exercitii, va luati o doza de adrenalina, iar organismul nu va intelege ca trebuie sa stinga sistemul si sa doarma.

Daca iti plac articolele noastre si vrei sa ne fii alaturi si pe Facebook, te asteptam sa te alaturi comunitatii printr-un Like:

You may also like...