3 modalitati de a scapa de grasimea de pe brate

Pierderea in greutate pentru a mentine corpul sanatos poate fi o provocare. Chiar si atunci cand incepem sa vedem ca pierdem in greutate, exista adesea zone incapatanate care par sa vrea sa isi mentina grasimea suplimentara. Bratele sunt unul dintre acele locuri comune la femei. Mai jos, va vom arata 3 modalitati de a scapa de grasimea de pe brate.

Modalitati care te ajuta sa scapi de grasimea de pe brate – Exercitii de intarire a bratelor

1. Exercitiu push-ups

Pentru a efectua aceste exercitii, plasati-va mainile sub umeri.
Intindeti degetele si plasati greutatea egala pe ambele maini.
Strangeti-va muschii abdominali si indreptati-va picioarele spre spatele vostru, venind cu mainile spre picioare.
Activati-va muschii picioarelor si impingeti-va din calcaie. Pastrati-va spatele drept.
Incepeti push-up-ul si expirati in timp ce va intoarceti inapoi pana la pozitia de pornire.

2. Exercitiu cu scaunul

Asezati un scaun pe perete, cu scaunul indreptat catre voi (puteti utiliza si marginea unei mese sau a unei banci de antrenament).
Stati la 1-2 picioare in fata marginii scaunului, in directia opusa.
Puneti-va mainile la spate si prindeti marginea scaunului cu degetele.
Indoiti genunchii la un unghi de 90 de grade si inspirati in timp ce va indoiti coatele, aducandu-va fundul spre podea.
Expirati in timp ce va ridicati corpul inapoi in pozitia de plecare si aveti grija sa nu va extenuati coatele.

3. Exercitiu cu greutate

Incepeti cu o greutate in mana dreapta si odihniti-va mana stanga, apoi indoiti piciorul stang pe banca de exercitii.
Tineti greutatea libera in mana dreapta, asigurandu-va ca spatele este drept.
Formati un unghi de 90 de grade intre antebrat si brat, pastrati-va capul in sus si gatul drept.
Expirati si utilizati tricepsul pentru a ridica greutatea pana cand bratul drept este complet extins in spate.

Mutati doar antebratul si nu folositi mana stanga sau picioarele.
Cand bratul drept este complet extins, intrerupeti si inspirati, apoi expirati in timp ce aduceti greutatea libera inapoi in pozitia initiala.

Acapa de grasimea de pe brate cu sporturi potrivite

In plus, exista mai multe sporturi pe care le puteti incerca, care va ajuta la construirea si strangerea muschii bratului.

1. Tenis

Tenisul este un antrenament total al corpului care se concentreaza pe construirea musculaturii bratului. Luati o racheta si vizitati terenurile de tenis din parcul local, inscrieti-va pentru lectii de tenis.

2. Canotaj sau caiac

Canotajul activeaza muschii in brate pentru a reduce grasimea si pentru a tine pasul. Aceste sporturi necesita brate puternice. Daca nu sunteti gata pentru a face in apa, incercati la sala de gimnastica. E mai greu decat pare!

3. Box

Boxul este un alt sport ce solicita bratele. Este un antrenament total al corpului care necesita muschi puternici ai bratelor. Inscrieti-va la lectii de box sau practicati box lovind sacul la sala de gimnastica. Asigurati-va ca ati cercetat tehnica adecvata daca nu sunteti familiarizat cu sportul.

3 modalitati de a scapa de grasimea bratelor – dieta echilibrata si program strict

Mentinerea unei diete sanatoase

1. Beti apa

Taiati apa minerala, sucul, bauturile energizante sau cafeaua cu lapte si zahar. Apa este cea mai buna alegere pentru o bautura sanatoasa, nu numai la orele de masa, ci si pentru toata ziua. Beti multa apa nu numai ca va va mentine burta plina si va indeparta pofta, va mentine corpul dumneavoastra functionand la un nivel optim de sanatate. Renuntarea la bauturile nesanatoase si prelucrate va va ajuta sa pierdeti cateva kilograme in plus si veti face minuni pentru sanatatea voastra.

2. Mancati inainte si dupa exercitii

Exercitiile pe stomacul gol pot duce la greata si ameteli si, intr-adevar, nu este benefic nici pentru corpul vostru. Alimentarea este combustibil pentru corp. Fara combustibilul potrivit, corpul si creierul nu vor avea energia sa-si exercite antrenamentul in mod eficient.

Dupa ce corpul vostru a lucrat din greu pentru a va mentine ritmul cardiac si pentru a arde calorii, trebuie sa il alimentati. Oferirea proteinei in corp dupa un antrenament este cea mai buna modalitate de a face muschi si de a arde grasimile.

3. Pregatirea mesei

Planificarea si pregatirea meselor din timp elimina dorinta de a va opri la un restaurant fast-food atunci cand sunteti prea obositi sau va grabiti. Ganditi o zi pe saptamana pentru a pregati portiile sanatoase pe care le puteti duce la lucru sau asamblati repede pentru masa de pranz si cina. Nu uitati de cateva gustari sanatoase intre ele! Prepararea mancarii din timp va poate ajuta sa respectati obiectivul caloriilor si sa mentineti o dieta sanatoasa.

Tenul gras – Sfaturi si remedii usor de preparat care te scapa de sebum

Daca iti plac articolele noastre si vrei sa ne fii alaturi si pe Facebook, te asteptam sa te alaturi comunitatii printr-un Like:

You may also like...