13 beneficii ale albusului de ou. Cum sa adaugi masa musculara

13-beneficii-ale-albusului-de-ou

Albusurile de ou au un continut scazut de calorii cu colesterol zero, bogat in proteine ​​si ofera aminoacizi pe care organismul nu ii poate produce. Un albus mare cuprinde 16 calorii, zero grasimi, 3,6 grame de proteine ​​si seleniu necesar. Mai jos, v-am pregatit 13 beneficii ale albusului de ou.

Beneficii ale albusului de ou

Prevenirea leziunilor nervoase

Albusurile de ou contin componente benefice, cum ar fi colina, care este un fel de fosfatidilcolina. Functia de baza legata de colina pentru a promova procesul de metilare. Functia este necesara pentru crearea ADN, detoxifiere si semnalizare nervoasa. Prezenta unei coline adecvate in corp previne sistemul nervos de la factorii daunatori.

Gestioneaza nivelul colesterolului

Studiile arata ca albusurile de ou au colesterol minim. Un ou intreg ofera 186 mg de colesterol. Este incarcat cu substante nutritive abundente si colesterol scazut, un aport de albus de ou este o optiune excelenta pentru persoanele cu probleme cardiovasculare, deoarece cresterea nivelului de colesterol duce la accident vascular cerebral si atac de cord.

Excelent pentru cresterea musculara

Albusurile de ou sunt considerate ca o putere de proteine. Corpul necesita doze frecvente de proteine ​​pentru construirea muschilor. Pentru aceasta se poate consuma albus de ou zilnic. In plus, adaugarea albusurilor in dieta copiilor este cruciala, deoarece necesita un continut ridicat de proteine ​​pentru cresterea muschilor.

Echilibreaza tensiunea arteriala

Nu trebuie sa ignorati tensiunea arteriala crescuta, dar trebuie sa aflati solutia pentru aceasta. Se recomanda de catre nutritionisti sa se consume potasiu pentru echilibrarea nivelului tensiunii arteriale ridicate. Albusurile au o cantitate adecvata de potasiu. Impreuna cu reglarea tensiunii arteriale, acest nutrient previne inima si oasele de factori daunatori, cum ar fi accident vascular cerebral sau fracturi. Dar ar trebui sa incorporam albusurile de ou in dieta consultand medicul pentru tensiunea arteriala crescuta.

Prevenirea problemelor cardiovasculare

Consumul de albusuri de ou ar putea trata probleme precum coagularea sangelui si mentine sanatatea cardiovasculara. Are vitamine si minerale care promoveaza un flux sanguin adecvat. Albusurile de ou actioneaza ca un vasodilatator care ajuta la extinderea vaselor de sange. In plus, potasiul ajuta la prevenirea coagularii sangelui cu alte probleme cardiace.

Trateaza obezitatea

Datorita nivelului ridicat de grasimi si a excesului de calorii din organism, obezitatea poate afecta negativ sanatatea generala. Persoanele obeze ar trebui sa consume albusuri in mod regulat pentru a incepe sa slabeasca sanatos. Albusurile de ou sunt incarcate cu multi nutrienti esentiali pentru ca organismul sa functioneze corect. Suprima pofta de mancare, o mentine plina timp de ore si promoveaza nivelurile de energie, ceea ce duce in cele din urma la un corp sanatos. Alimentele procesate nu ofera substante nutritive esentiale si pot afecta sanatatea in loc sa le energizeze.

Trateaza oboseala

Deficitul de fier este unul dintre factorii care contribuie la oboseala. Ameteala si oboseala brusca ar putea fi tratate prin adaugarea de albusuri in dieta zilnica. Contine mangan si magneziu, care ajuta la prevenirea oboselii la femeile in varsta.

Oase mai puternice

Consumul de alimente adecvate bogate in calciu va ajuta sa mentineti oasele puternice. Previne fracturile, osteoporoza si rahitismul. Se recomanda consumul de albusuri din cauza continutului ridicat de calciu care ajuta la restabilirea densitatii osoase, dar previne si rahitismul si fracturile in mod eficient.

Incetineste imbatranirea

Consumul de albusuri ajuta la intinerirea tesuturilor si a celulelor, care asigura o piele neteda. Este o alegere excelenta pentru a combate ridurile si liniile fine care sunt semne timpurii ale imbatranirii.

Util pentru diabetici

Persoanele cu diabet zaharat au optiuni de mancare scazuta pentru gustari si micul dejun. Albusurile de ou ar putea fi adaugate la dieta diabeticilor. Pentru diabetici, un albus de ou fiert este considerat o masa completa si hranitoare, prevenind probleme de colesterol, cardiovasculare si tensiune arteriala. Vezi si: Mihaela Bilic: un aliment cu care se slabeste rapid, hraneste creierul si este satios

Hraneste celula

Corpul necesita o membrana potentiala pentru indeplinirea unor functii precum transmiterea impulsului nervos si contractia muschilor. Aceasta functie include transferul de substante nutritive si metaboliti in celulele corpului. Adaugati albusuri de ou in dieta pentru a mentine potentialul membranei in corp si, de asemenea, pentru a facilita functiile.

Sanatatea gravidelor

Un albus de ou ofera aproximativ 4 grame de proteine. Embrionii umani necesita cea mai buna nutritie pentru a se mentine in timpul dezvoltarii si dupa mult timp. Studiul a fost evaluat pentru a intelege necesitatea unei alimentatii adecvate pentru femeile gravide. Studiul a rezultat ca femeile care consuma mai multe proteine ​​in timpul sarcinii au sanse mai mici ca bebelusii sa se nasca cu greutate mica la nastere si sa se nasca prematur. Dieta echilibrata cu proteine ​​din albusul de ou ajuta la obtinerea acestui rezultat.

Mentin pielea sanatoasa

Ouale au colagen in membrana in afara albusului si, de asemenea, in interiorul coajei, care ajuta la protejarea oului. Albusul de ou este combinat cu proteinele necesare, care il fac o masca faciala excelenta. Studiile au aratat beneficiile efectului hidrolizatelor de membrana din coaja de ou asupra ridurilor, umezelii si protectiei UV in cosmetice. Rezultatele au aratat ca proteinele si colagenul care se gasesc in albusurile de ou ajuta la scaderea ridurilor cauzate de soare.

Daca iti plac articolele noastre si vrei sa ne fii alaturi si pe Facebook, te asteptam sa te alaturi comunitatii printr-un Like:

You may also like...