10 motive sa adaugati mai des carne de miel la dieta

10-motive-sa-adaugati-mai-des-carne-de-miel-in-dieta

Mielul este carnea oilor domestice apartinand speciei Ovis aries. In general, oile in primul sau an sunt cunoscute sub numele de miel. Carnea de miel este derivata de la animale cu varsta cuprinsa intre o luna si un an. In general, carnea este frageda in comparatie cu oile mai in varsta si se consuma frecvent in unele tari occidentale. Culoarea carnii variaza de la roz sensibil la rosu pal. Iata de ce este de preferat sa introduceti si carne de miel in dieta.

Sustine sinteza testosteronului. Carnea de miel este, de asemenea, o carne rosie in care fibrele musculare constau intr-o densitate mai mare de fier si zinc. Carnea rosie are un continut ridicat de grasimi saturate. Barbatul necesita grasimi saturate pentru a sustine sinteza testosteronului asociata cu seleniu si zinc care sustine productia. Pentru sportivi sau pentru cei care incearca sa imbunatateasca compozitia corpului, testosteronul este predominant.

Sursa carnozinei. Corpul produce carnozina, dar totusi aportul sau din surse externe este obligatoriu. Carnozina poseda proprietati anti-aterosclerotice care scade depunerea placilor grase pe peretii vaselor de sange. Ar putea reduce sansele aparitiei unor probleme cardiovasculare, cum ar fi accident vascular cerebral si atacuri de cord. Mai mult, inhiba formarea produselor finale de glicatie, care sunt pre-oxidante in natura si favorizeaza inflamatia in organism. Prezenta unei cantitati adecvate din acest compus opreste dezvoltarea cancerului si imbatranirea prematura.

Ofera proteine. Carnea animalelor ofera proteine ​​complete, dar carnea de miel variaza in ceea ce priveste profilul aminoacizilor care difera. Este o sursa excelenta de aminoacizi leucina care sustin anabolismul, regenereaza si repara tesutul. In comparatie cu alte carnuri rosii, cum ar fi carnea de vita si de oaie, proteinele din ea sunt limitate. Proteinele ofera o arsura scazuta a combustibilului durabil. Ajuta corpul sa construiasca, sa repare si sa pastreze masa musculara. Carnea de miel are aminoacizi esentiali, care sunt considerate a fi proteine complete, deoarece le include pe toate.

Previne anemia. Carnea de miel este o sursa de fier. Corpul absoarbe fierul mult mai bine si asigura ca sunt disponibile cantitati ample de acest mineral pentru sinteza celulelor rosii din sange.

Deoarece prevalenta anemiei prevenibile continua sa creasca, consumul de fier hemic din surse precum carnea de miel va poate ajuta sa va indepliniti obiectivele nutritionale pentru acest mineral.

Antioxidant puternic. Carnea de miel are glutation care functioneaza ca neutralizator al radicalilor liberi. Este considerat a fi un antioxidant puternic produs de organism in mod natural. Desi organismul produce acest antioxidant in mod natural, aportul din surse alimentare ajuta la productia naturala.

Promoveaza rezistenta. Proteinele sustin cresterea, precum si recuperarea tesuturilor musculare. Pe langa proteine, carnea de miel contine mai multe alte proteine. Este prezenta aminoacizilor beta-alanina, precursorul carnozinei si creatinei. Dieta asigurata cu acesti aminoacizi favorizeaza performanta, rezistenta, reduce oboseala si favorizeaza tamponarea cu acid lactic care provoaca esecul muscular in timpul activitatii.

Piele sanatoasa. Practic, grasimile sunt necesare pentru formarea membranei celulare lipidice a pielii. Omega-3 pastreaza sanatatea pielii, sustine umezeala, flexibilitatea, retinerea si, de asemenea, intareste functia antioxidanta. Reduce vizibilitatea liniilor fine, ridurilor si un grad mai mare de hidratare.

Sporeste imunitatea. Carnea de miel are zinc care sustine sanatatea imuna. Sustine diverse reactii enzimatice care imbunatatesc distrugerea agentilor patogeni. Ajuta la vindecare si scade formarea cicatricilor in acest proces. Persoanele active ar trebui sa asigure un aport suplimentar de zinc, deoarece tind sa se piarda prin transpiratie. Zincul este crucial pentru sanatatea imuna optima, sinteza ADN-ului si proteinelor, vindecarea ranilor si, de asemenea, dezvoltarea sau cresterea la copii. Cu zincul inadecvat, sistemul imunitar nu va putea functiona corect si duce la stari de sanatate de la raceala obisnuita la infectii precum pneumonia. Carnea de miel promoveaza activitatile imune generale.

Greutate sanatoasa. Carnea de miel are o grasime benefica mai mare numita acid linoleic conjugat, care promoveaza utilizarea grasimii corporale stocate ca combustibil si, de asemenea, scade stocarea grasimii corporale. Imbunatateste sanatatea inimii si, inclusiv exercitiile aerobice, adauga in plus pierderea in greutate.

Sprijina sistemul nervos. Sistemul nervos cere pachetul de substante nutritive pentru o functionare eficienta. Dieta ofera o cantitate adecvata de vitamina B si grasimi, care sustine functiile eficiente ale nervilor. Vitamina B incurajeaza retinerea activitatii nervoase si transmiterea nervului. Este crucial pentru nervii periferici, care sunt mai predispusi la probleme de circulatie. Functioneaza ca teaca izolatoare in jurul fibrelor nervoase care previn pierderea semnalului electric in timpul transmiterii stimulului.

Daca iti plac articolele noastre si vrei sa ne fii alaturi si pe Facebook, te asteptam sa te alaturi comunitatii printr-un Like:

You may also like...