Rezolva aceste probleme dormind corect. Iata despre ce este vorba in acest articol!

pozitia-de-dormit

Dormitul este parte din viata noastra, acest repaus ne ajuta sa ne revitalizam si sa refacem energia pierduta intr-o zi. In medie, o persoana doarme intre 7 si 9 ore pe noapte, asta insemnand ca ne petrecem cam 25 de ani din viata dormind.

Totusi, nu este important doar sa dormim cat sa ne refacem, importanta este si pozitia in care dormim, caci uneori sanatatea noastra depinde de acest detaliu. Astazi vorbim despre cum sa tratam anumite afectiuni prin pozitia in care dormim.

Cum sa te tratezi prin pozitia in care dormi

Pozitia somnului poate afecta functionarea optima a organismului, precum sinusurile sau tensiunea arteriala. Asadar, iata cum sa dormim pentru a rezolva anumite afectiuni.

1 – Probleme cu digestia. Pentru a imbunatati digestia, este bine sa dormim pe partea stanga, astfel permitem gravitatiei sa actioneze si sa optimizeze procesul.

2 – Durere de spate. Persoanele ce sufera de dureri de spate continue, ar trebui sa doarma cu un prosop rulat sub curba spatelui si o perna sub genunchi, pe spate.

3 – Dureri de gat. Pentru a trata durerile de gat in somn, se pune un prosop rulat sub acesta. De preferat sa se doarma tot in pozitia pe spate.

4 – Tensiune arteriala mare. Cercetatorii Scolii de Medicina, Universitatea Ehime, au descoperit ca pozitia somnului poate afecta tensiunea arteriala. Au aflat ca pentru a ajuta la scaderea tensiunii arteriale, ar trebui sa dormim pe burta.

5 – Arsuri la stomac. Pentru vindecarea arsurilor, ar trebui sa dormim pe partea stanga.

Scapa de durerile de cap printr-o pozitie buna in somn

6 – Probleme ale sinusului. Scoala de Medicina Harvard ne sfatuieste sa dormim cu capul ridicat, pentru a evita mucusul sa ajunga in sinusuri.

7 – Dureri de umeri. In cazul durerilor de umeri, ar trebui sa dormim pe partea care nu ne doare, cu o perna intre picioare si alta in brate.

8 – Durere pre-menstruala. Se doarme cu o perna intre genunchi pentru a stopa durerile de spate, specifice pre-menstruatiei.

9 – Dureri de cap. Durerile de cap apar adesea din cauza pozitiei din somn, a gatului rasucit. Pentru a preveni este bine sa dormim cu capul intre perne.

Somnul are un impact enorm asupra sanatatii. Este important sa ne refacem fortele, sa dormim bine, sa ajutam corpul sa scape de dureri si sa incepem ziua odihniti. Stim ca suntem sanatosi atunci cand seara, la culcare, punem capul pe perna si adormim imediat, iar dimineata, la trezire, sarim din pat cu bucurie si recunostinta pentru noua zi.

Daca acest articol v-a fost util, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.