20.9 C
București
joi, martie 28, 2024

Gerovital ocupa locul 1 in Topul “100 cele mai puternice branduri romanesti”

Brandul Gerovital a obtinut prima pozitie in Top „100 cele mai puternice branduri romanesti”. Clasamentul a fost anuntat in cadrul evenimentului BrandRo organizat de Revista BIZ si are la baza un studiu realizat de Unlock Market Research, care a masurat performanta marcilor romanesti dupa patru indicatori: investitia de afectivitate in marca, puterea marcii, gradul de utilizare si notorietatea.

Dupa cinci editii in care primul loc a fost adjudecat de alte branduri romanesti, brandul Gerovital, detinut de compania Farmec SA Cluj-Napoca, urca in 2016 pe primul loc, castigand patru pozt?ii fata de topul de anul trecut.

Gerovital este un nume cunoscut de romanii de toate varstele, fiind cel mai iubit brand romanesc si o emblema a frumusetii autohtone de aproape 50 de ani. Suntem mandri de rezultatele obtinute la acest top si recunoscatori fata de toti romanii pentru alegerea Gerovital ca fiind cel mai puternic brand romanesc. Obtinerea pozitiei de lider in acest top este rezultatul unei solide strategii de business, care a fost dezvoltata tinandu-se cont de nevoile consumatorilor, dar si de contextul economic. Cu Gerovital am mizat mereu pe traditia indelungata si pe faptul ca este un brand 100% romanesc, dar am investit constant in cercetare, noi solutii tehnologice, inovatie si promovare pentru a ne mentine si consolida pozitia de lideri ai pietei romanesti de cosmetice. Primul loc in top obtinut anul acesta la BrandRO continua seria succeselor inregistrate in 2016: lansarile gamelor Gerovital Plant, Gerovital H3 Derma+ si Gerovital SUN, iar in aceasta toamna deschiderea primelor magazine Gerovital din Romania” a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

Brandul Gerovital reuneste game atent create pentru ingrijirea parului, a pielii si a tenului, iar specialistii Gerovital isi pun intreaga expertiza in selectarea, testarea si dozarea elementelor active, astfel incat sa asigure produselor o eficienta ridicata. Recunoscute si apreciate atat in tara, cat si in strainatate, produsele Gerovital au la baza retete 100% romanesti ce folosesc ingrediente pure, imbinand constant traditia si inovatia in cosmetica.

Despre popularitatea si recunoasterea brandului vorbesc si cifrele. Astfel, atat in anul 2015, cat si in anul 2016, Gerovital a ocupat pozitia de lider pe segmentul produselor de ingrijire a tenului, dar si pe segmentul de intretinere a firului de par, conform datelor Nielsen.

Produsele brandului, printre care se numara cele din gamele Gerovital H3, Gerovital Tratament Expert, Gerovital Plant, Gerovital Men, Gerovital Sun, Gerovital Happiness sunt prezente in peste 30 de piete de pe toate continentele, dintre care principalele sunt Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait si Canada.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, este prezent in primele 20 de pozitii ale topului „100 cele mai puternice branduri romanesti” si cu alte marci din portofoliu: Farmec – locul 4 si Triumf – locul 17.
Daca acest articol v-a fost util, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.

Daca iti plac articolele noastre si vrei sa ne fii alaturi si pe Facebook, te asteptam sa te alaturi comunitatii printr-un Like:

Articole asemanatoare

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Comunitatea Sfat naturist

81,573FaniÎmi place
1,785CititoriConectați-vă
64CititoriConectați-vă

Cele mai citite articole