Exercitii recomandate pentru abdomen

exercitii-recomandate-pentru-abdomen

Un abdomen mereu in forma este un abdomen ce trebuie lucrat cat mai des. Cu cateva exercitii excelente puteti obtine rapid si usor un abdomen de invidiat sau sa va mentineti in forma cat mai mult timp. Iata cateva exercitii recomandate pentru abdomen.

Exercitii recomandate pentru abdomen – 7 exercitii pentru un abdomen lucrat

Pentru primul exercitiu aveti nevoie de un scaun mai inalt. Puneti-va cu fundul pe scaun, iar cu mainile pe langa picioare, pe marginea scaunului. Incordati abdomenul si ridicati picioarele 2-4 cm de pe podea, iar in acelasi timp ridicati si fundul de pe scaun. Se tine cat mai mult aceasta pozitie, intre 5 si 10 secunde, apoi coborati incet si se repeta exercitiul timp de 1 minut. Pe masura ce va obisnuiti, se face exercitiul pana la 5 minute de repetitii.

Pentru al doilea exercitiu, ingenuncheati pe podea si inclinati-va la dreapta, asezandu-va palma dreapta pe podea. Mentinand echilibrul in greutate, extindeti incet piciorul stang si indreptati degetele de la picioare. Plasati mana stanga in spatele capului, indreptandu-va cotul spre tavan. Apoi, ridicati incet piciorul la inaltimea soldului cand va extindeti bratul deasupra piciorului, cu palma orientata spre inainte. Priviti-va mana in timp ce aduceti partea stanga a coastei spre sold. Coborati la pozitia de pornire si repetati de la 6 la 8 ori. Faceti doua seturi de 6 pana la 8 repetari, apoi treceti la partea cealalta.

Pentru al treilea exercitiu, stati pe un covor de exercitii cu genunchii indoiti la piept si cu mainile pe langa corp. Intindeti-va cu genunchii indoiti si cu palmele in jos. Expirati si ridicati capul si umerii de pe covor, in timp ce picioarele se tin intinse si ridicate la 45 de grade. Pompati energic bratele in sus si in jos, asigurati-va ca va indoiti barbia la piept. Faceti timp de 10 respiratii pline. Incercati sa va pastrati partea inferioara a spatelui apasata spre podea si sa va mentineti abdomenul inferior tras in directia coloanei vertebrale. Ar trebui sa tineti abdomenul incordat in acest mod de-a lungul antrenamentului.

Pentru al patrulea exercitiu, puneti-va in genunchi pe un covor de exercitii si cu palmelepe podea, aliniati genunchii sub solduri si incheieturile sub umeri. Ridicati bratul stang la inaltimea umarului si piciorul stang la nivelul soldului.
Tineti bratul si piciorul intinse bine timp de 5 secunde, repetati apoi acest exercitiu pe partea opusa. Faceti intre 15 si 20 de repetari, alternand cu partea stanga si dreapta. Pentru o provocare mai mare, atingeti cotul opus la genunchi atunci cand va trageti bratul si piciorul.

Exercitii recomandate pentru abdomen – lucrati de 2-3 ori pe saptmana pentru rezultate sigure

Pentru al cincilea exercitiu, stati intr-o pozitie completa cu palmele pe podea, sub umeri, in pozitie de flotare. Tineti-va aici timp de 30 de secunde, cu abdomenul contractat, bratele si picioarele extinse si capul aliniat cu coloana vertebrala. Pe masura ce faceti exercitiul mai des, mentineti aceasta pozitie pentru mai mult timp, pana la un minut.

Pentru al saselea exercitiu, stati cu picioarele usor departate si cu mainile la inaltimea umarului. Incepeti prin a va alatura mainile, indoiti genunchii la 90 de grade si rasuciti corpul superior spre stanga. Acum, veniti si repetati exercitiul la dreapta. Mentineti greutatea in calcaie si nu permiteti genunchilor sa se indeparteze de la degetele de la picioare. Pentru cele mai bune rezultate, indoiti genunchii cat mai aproape de 90 de grade posibil.

Pentru al saptelea exercitiu si ultimul, stati intinsa pe podea cu o esarfa lunga sau un prosop infasurat pe talpa piciorului drept, genunchii indoiti, piciorul stang pe podea. Ridicati piciorul drept si tineti esarfa in ambele maini. Intindeti incet mainile pana la esarfa, In timp ce va ridicati capul si umerii de pe podea. Faceti de doua ori pe acelasi picior. Efectuati doua seturi de 8-10 repetari pe fiecare parte. Aveti grija sa va pastrati capul ferm – nu va ridicati barbia sau nu va inclinati inapoi.

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.