Consumul de sardine duce la disparitia ridurilor, netezirea pielii si ameliorarea memoriei

consumul-de-sardine

Dupa o anumita varsta, femeile incep sa caute tot felul de remedii si diete anti-imbatranire. Pe langa o viata cat mai echilibrata, un ten neted si trandafiriu se poate pastra si dupa varsta de 40 de ani cu usurinta. Iata un ingredient excelent pentru femeile care isi doresc sa imbatraneasca cat mai greu si cat mai frumos.

Consumul de sardine – fara riduri, cute si pete hepatice

Sardinele au fost testate pe oameni cu varse cuprinse intre 40-70 de ani. Cel mai frapant efect a fost asupra pielii fetei, intr-o saptamana pielea a devenit neteda, fina, cu aspect tineresc si cu o nuanta trandafirie. In aproximativ o luna, ridurile, cutele si petele hepatice au inceput sa dispara. Alte zone ale corpului au manifestat si alte ameliorari, coatele inasprite s-au netezit la loc, mainile au dobandit o infatisare mai tanara.

In plus, au fost afectate si alte organe in afara pielii. La pacientii mai varstnici, cu boli coronariene si insuficiente cardiace congestive, functia inimii a progresat vizibil. Un alt organ care a semnalat imbunatatiri a fost creierul, care a reactionat printr-o accentuare a luciditatii si o imbunatatire a memoriei.

Consumul de sardine – secretul acestor pestisori pentru sanatatea omului

Secretul sardinelor se gaseste in continutul lor bogat in acizi nucleici. In esenta, exista doua genuri de acizi nucleici, numiti A.R.N. si A.D.N. Sunt motive intemeiate de a crede ca hranirea celulelor noastre cu A.R.N. prin consumul de alimente ce il contin in cantitati substantiale ne poate ajuta sa traim mai mult.

Dieta cu sardine pentru disparitia ridurilor si nu numai presupune consumul de sardine de patru ori pe saptamana. Cu cat sardinele sunt mai mici, cu atat mai bine. Tocmai din acest motiv sunt recomandate sardinele norvegiene in locul celor americane. Nu ezitati si consumati din plin si alte alimente ce contin acizi nucleici sau substante care creeaza acizii nucleici, precum somon, homar, langusta, stridii, ficat, fasole, linte, sfecla, sparanghelul si telina.

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.

 

You may also like...