5 modalitati prin care zaharul iti distruge sanatatea!

5-modalitati-prin-care-zaharul-iti-distruge-sanatatea

Este zaharul rau pentru tine? Raspunsul este un “da” definit. In ciuda incercarilor industriei zaharului de a mentine efectele negative asupra sanatatii necunoscute, cercetatorii au descoperit dovezi clare ca zaharul poate provoca un dezastru asupra organismului.

5 modalitati prin care zaharul iti distruge sanatatea – consumul de zahar duce la dependenta de dulciuri

Consumarea prea multor lucruri dulci poate duce chiar la o dependenta periculoasa de zahar. Zaharul iti poate distruge sanatatea in numeroase moduri, fiecare fiind la fel de daunator ca si celalalt. Iata 5 modalitati prin care zaharul este daunator organismului.

1 – Creste riscul bolilor cardiovasculare. Zaharul provoaca inflamatie in organism, ceea ce creste riscul bolilor cardiovasculare, printre multe alte boli. Cercetarile au aratat ca un consum excesiv de zahar prelucrat poate creste semnificativ riscul de a muri din cauza bolilor cardiovasculare. De fapt, riscul de a muri din cauza bolilor de inima se dubleaza la cei care consuma 17-21% de calorii din adaos de zahar, comparativ cu cei care consuma 8% sau mai putin de calorii din zahar.

5 modalitati prin care zaharul iti distruge sanatatea – creste riscul aparitiei de boli grave, inclusiv cancer

2 – Pot aparea boli de ficat. Zaharul, adesea sub forma de sirop de porumb cu continut ridicat de fructoza, se ascunde in multe bauturi si alimente prelucrate. Cercetarile au aratat ca cresterea cantitatii de sirop de porumb cu continut ridicat de fructoza in produsele alimentare este asociata cu cresterea ratelor de obezitate, rezistenta la insulina, sindrom metabolic si boli hepatice grase nealcoolice. Studiile au aratat ca oamenii care beau bauturi indulcite cu zahar zilnic au un risc mai mare de boala hepatica nealcoolica grasa, comparativ cu cei care nu consuma bauturi dulci.

3 – Dauneaza sanatatii intestinului. Da, zaharul distruge sanatatea intestinului. Zaharul duce la inflamatia cronica din organism, care poate contribui la sindromul de lesin. Hraneste bacteriile daunatoare din organism, distrugand echilibrul bacteriilor din intestin.

4 – Creste riscul de diabet zaharat de tip II. Cercetarile au aratat ca, pentru fiecare 150 de calorii din zahar pe care o persoana le consuma in fiecare zi, creste riscul de diabet de tip II cu 1,1%. Aceasta include zaharul care se ascunde in sucuri, carne, uleiuri si cereale, alaturi de alte alimente si bauturi.

5 – Creste riscul anumitor tipuri de cancer. Studiile au aratat ca zaharurile adaugate maresc riscul de cancer esofagian, in timp ce fructoza creste riscul de cancer in intestinul subtire. Cercetatorii au mai descoperit o legatura intre aportul crescut de zahar si cancerul de colon, cancer de san si cancerul de col uterin.

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.