3 factori importanti pentru cultivarea longevitatii

longevitate

Oricine isi doreste sa fie sanatos si sa traiasca cat mai mult si cat mai bine. Totusi, intr-o lume poluata si foarte aglomerata, acest lucru nu este atat de simplu. Pentru cei care si-au propus sa traiasca mult, iata doar 3 dintre factorii importanti pentru cultivarea unei vieti lungi si frumoase.

Primul factor – mediul inconjurator

Mediul inconjurator este mai important decat credem. Calitatea aerului pe care il respiram, dar si natura campurilor electromagnetice care predomina in zona in care locuim sunt decisivi pentru sanatatea noastra. Este bine de stiut ca aerul intens poluat afecteaza sanatatea si longevitatea lipsindu-i pe cei ce il respira de energia atmosferica vitala transportata de ionii negativi.

Cladirile din beton armat, aerul conditionat si incalzirea centrala anuleaza beneficiile energiei atmosferice vitale a aerului. Asadar, este de mare necesitate sa iesiti cat mai des in natura, alaturi de familie. Vecinatatea cu liniile de inalta tensiune, transformatoarele, emitatoarele de microunde si alte surse artificiale de campuri electromagnetice inhiba functiile epifizei, ale hipofizei si ale altor zone ale creierului, afectand imunitatea prin dezechilibrarea sistemelor energetice umane.

Nutritia si exercitiile la fel de importante pentru sanatate

Un alt factor in pastrarea longevitatii este nutritia. Dietele moderne standardizate compuse din alimente procesate industrial afecteaza sanatatea si longevitatea, lipsind organismul de substante nutritive vitale si de enzimele necesare respiratiei si protectiei tisulare. Eliminarea tuturor alimentelor preparate industrial si includerea intr-un procent de 30-50% a alimentelor proaspete crude sunt secrete de baza pentru pastrarea sanatatii cat mai mult timp. O dieta corecta mai trebuie sa contina apa pura, necontaminata cu metale grele si chimicale toxice.

Exercitiile si o buna respiratie sunt si ele importante pentru a ne mentine flexibili. Efectuarea in mod regulat a unor exercitii usoare si ritmice mentine flexibilitatea articulatiilor, tonifica muschii si tendoanele si favorizeaza circulatia. Respiratia profunda actioneaza ca o inima secundara, stimuleaza sistemul nervos parasimpatic – acesta este reconfortant si sustinator al imunitatii, mareste capacitatea sangvina de hranire si curatare a tesuturilor si stimuleaza relatia de tip bio-feedback pozitiv intre sistemul nervos si cel endocrin.

Plimbarile lungi si o respiratie corecta pot contribui la o stare de bine si la o sanatate indelungata. Profitati de cate ori puteti de plimbarile in natura, la aer curat, urcati pe munte pentru a va mentine tineri si vigurosi.

*Acest articol este doar informativ. Pentru un diagnostic corect, va recomandam sa consultati si sfatul unui medic specialist.

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.

 

You may also like...