10 motive sa consumi pastai de moringa!

beneficiile-pastailor-de-moringa

Pe langa beneficiile frunzelor de moringa, aceast arbore minunat detine si pastai, extrem de sanatoase si ele. Iata 10 motive sa incepi sa consumi pastai de moringa.

Inauntrul pastailor sunt seminte de marimea boabelor de mazare, inconjurate de un fel de pulpa carnoasa. Tot ce este in interiorul pastailor este bun de mancat, acestea se inmoaie odata gatite.

Incearca o mancare noua si sanatoasa cu pastai de Moringa

In tarile unde arborele Moringa este nativ, precum Africa sau Asia, pastaile sunt bine spalata si lasate la uscat, apoi folosite in tocana sau supe. Se curata si se taie bucati mai mici ca orice pastaie, apoi se adauga in mancaruri. Iata si beneficiile de care se bucura organismul.

1 – Ajuta la detoxifierea corpului. Aceste pastai sunt mult mai eficiente in curatarea sangelui decat frunzele de Moringa. Ele faciliteaza eliminarea toxinelor din organism, ceea ce duce in primul rand la curatarea pielii incarcate si tenului acneic.

2 – Ajuta la reglarea glicemiei din sange. Persoanele diabetice sau predispuse la diabet, ar trebui sa consume mai des pastai de moringa, datorita puterii lor de reglare a glicemiei din sange.

3 – Stimuleaza imunitatea. Fiind extrem de bogate in vitamina C, pastaile de Moringa ajuta in mentinerea unui sistem imunitar stransnic si in prevenirea racelilor si gripelor.

4 – Sustin sanatatea pielii si sanatatea orala. Datorita vitaminei C, dar si a altor minerale si vitamine, pastaile mentin sanatatea gingiilor si previn imbatranirea pielii.

5 – Dau energie. Fiind bogate si in complexul de vitamine B, pastaile de Moringa dau un bust de vitalitate si energie, intretinand un stil de viata sanatos, sportiv.

6 – Intaresc vederea. O alta vitamina importanta pentru corp, in special pentru ochi si vedere, este vitamina A, pe care pastaile de Moringa le contin din plin. O dieta bogata in aceasta vitamina va mentine sanatatea vederii, care se deterioreaza cu timpul.

Intareste-ti sanatatea zi de zi cu mancaruri pline de nutrienti

7 – Ajuta in reglarea colesterolului. In medicina antica Thai, pastaile de Moringa erau folosite ca tonice pentru inima, datorita proprietatilor lor de a imbunatatii bataile inimii si de a regla nivelul de colesterol.

8 – Scad tensiunea arteriala. Mancarurile de tip fast-food au facut si fac ravagii in ceea ce priveste obezitatea si problemele legate de tensiunea arteriala, atacuri cerebrale si probleme cardiovasculare. Aceste pastai au puterea de a reduce lipidele oxidate si a pastra tesuturile inimii in siguranta chiar si in cazul deteriorarii constructive.

9 – Reduc inflamatiile. Pastaile de Moringa au deja un renume in reducerea durerilor de articulatii si mentinerea sanatatii lor. Datorita continutului bogat de proteine si aminoacizi, aceste pastai contribuie la reducerea durerilor reumatice.

10 – Mentin starea de bine. Starea de sanatate nu se obtine si se pastreaza pentru totdeauna odata obtinuta, ci se mentine zi de zi. Datorita nutrientilor si mineralelor, precum fier si calciu, mancarurile ce contin pastai de Moringa contribuie la sustinerea unei stari generale de bine.

Sursa foto: www.flick.com (foto: Joseph Brenyah)

Daca acest articol v-a fost util, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.

 

You may also like...