10 exercitii care ard mai multa grasime ca alergatul

exercitii-bicicleta

Alergatul a fost dintotdeauna considerat ca fiind unul din cele mai eficiente exercitii pentru arderea grasimilor, fiind in acelasi timp un exercitiu cardio excelent, care stimuleaza circulatia sangvina. Totusi, alergatul are un mare dezavantaj, acela ca pune mare presiune pe picioare, coapse si genunchi.

Mai mult, alergatul arde doar 10 calorii pe minut, dar sunt exercitii care ard mai multe. Astazi vorbim despre 10 exercitii mai eficiente decat alergatul, care sa te ajute sa arzi grasimile si sa te mentina in forma.

1 – Burpees. Se executa o flotare, iar din flotare se ridica genunchii la piept, apoi se executa o genoflexiune cu saritura. Se repeta 10 burpees pe minut, care ajuta la arderea a 14 calorii. Un exercitiu ce ajuta la arderea grasimilor rapid si imbunatateste metabolismul.

2 – Pedalarea pe bicicleta cu roti groase. Este un exercitiu destul de greu, caci rotile groase nu sunt asa de usor de controlat. Se ard in jur de 1500 de calorii pe ora, 25 de calorii pe minut. Se evita tensiunea pusa pe genunchi, dar efortul va fi dublu. Mersul pe bicicleta este un exercitiu foarte bun oricum, acceseaza acest site pentru a achizitiona rapid o bicicleta.

3 – Kettlebell Swing sau Clopotul. Un exercitiu cardio extrem de solicitant, care ajuta la arderea grasimilor din jurul feselor si cvadricepsului. Poate arde pana la 20 de calorii pe minut.

4 – Exercitii cross-fit. Aceste exercitii sunt numeroase si pot fi extrem de intense. Nu este nevoie sa fie executate toate sau cat mai multe, ci este suficient daca alegi 3 exercitii cross-fit si le faci in mod regulat.

5 – Coarda. 100-200 de sarituri pe minut pot arde pana la 14 calorii. Un exercitiu complet, ce face apel la alte grupe de muschi decat alergarea si care este la nivel mediu ca greutate.

6 – Battling ropes. Studiile arata ca acest tip de exercitiu este cel mai bun pentru consumul total de oxigen, comparativ cu alte tipuri de exercitii fizice.

7 – Sprint pe bicicleta. Sprinturile pe biciclete exercitii sunt excelente atat pentru incepatori, cat si pentru cei care exerseaza in mod regulat. Se pedaleaza cat mai rapid timp de un minut, apoi alte 1-2 minute se pedaleaza normal. Asadar, pentru rezultate bune, se alterneaza intre sprint si pedalat normal.

8 – Jump squats. Sarituri si ghemuiri. Acest exercitiu este foarte intens si foarte eficient in acelasi timp. In 20 de secunde de exersare intensa se pot arde pana la 14 calorii.

9 – Indoor Rowing. Vaslitul pe uscat. Un exercitiu total pentru corp, care poate arde 377 de calorii in 30 de minute.

10 – Cross-Country Skiing. Un exercitiu extrem de eficient si placut, care arde mai multe calorii decat alergatul, chiar daca te deplasezi la aceasi viteza in timp ce schiezi.

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.

 

You may also like...